Російська компанія через суд стягне з київського метро 737 мільйонів

Господарчий суд Києва задовольнив позов компанії "Укррослізинг" про стягнення з КП "Київський метрополітен" 737 мільйонів гривень за постачання 100 вагонів у лізинг у 2009 році

Російська компанія через суд стягне з ки…

Відповідне рішення було прийняте 28 вересня, повідомляє Depo.Київ з посиланням на прес-службу підземки.

"Господарчий суд Києва (суддя Босий В.П.) прийняв рішення про задоволення позову компанії на 737 мільйонів гривень із заявлених 3 мільярдів 300 мільйонів гривень", - написала у "Фейсбуці" речник метро Наталка Макогон.

За її словами, сума у 3,3 мільярда, які вимагав стягнути "Укррослізинг", складалася з нарахованого компанією 1 мільярд 959 мільйонів 466 тисяч 447 гривень боргу за постачання у лізинг 100 вагонів метро в 2009 році та   ще понад 1 мільярда штрафних санкцій.

Макогон наголосила, що КП "Київський метрополітен" та місто оскаржуватимуть дане рішення в апеляційному суді.

Нагадаємо, на початку червня стало відомо, що Київ на межі транспортного колапсу: через борги метро може зупинитися. Бо Росія подала позов до суду, вимагаючи арешту сотні вагонів столичного метрополітену.

Але у Київраді вирішили, що вже віддали усі гроші росіянам за вагони метро.

Так, компанія "Укррослізинг" просить Господарський суд Києва стягнути з комунального підприємства "Київський метрополітен" 1 959 466 447 гривень заборгованості за поставку 100 вагонів метро в 2009 році на умовах фінансового лізингу.

Керівництво підземки подало апеляцію на рішення суду щодо заборони використовувати вагони метро, отримані від російських кредиторів.

В березні Київрада просила правоохоронців розслідувати законність укладання лізингового договору між КП "Київський метрополітен" і компанією "Укррослізинг" (Київ) в 2009 році з купівлі 100 вагонів метро на умовах фінансового лізингу.

У червні стало відомо, що "Укррослізинг" готовий піти на поступки щодо боргу у понад 2 мільярди гривень. Тоді ж у компанії наголосили, що борг є значним і продовжує збільшуватись, оскільки зі 100 одиниць вагонів метрополітену, які перебувають у лізингу, строк оплати лізингових платежів закінчився лише за 86 одиниць, а за 14 − закінчиться у 2017−2018 роках. 

Тому за 14 вагонів лізингові платежі продовжуватимуть нараховуватись, а заборгованість – зростатиме.

Всі новини Києва читайте на Depo.Київ

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme