Через шалений борг київський метрополітен може зупинитися

Компанія "Укррослізинг" просить Господарський суд Києва стягнути з комунального підприємства "Київський метрополітен" 1 959 466 447 гривень заборгованості за поставку 100 вагонів метро в 2009 році на умовах фінансового лізингу

Через шалений борг київський метрополіте…

Про це написав заступник голови Київської міської державної адміністрації Ілля Сагайдак у "Фейсбуці", повідомляє Depo.Київ.

"Через безвідповідальну політику попереднього керівництва столиці ситуація вже встигла набути критичного характеру. ТОВ "Укррослізинг", що належить структурам, підконтрольним російському "Зовнішекономбанку", звернулося до Господарського суду Києва. У своїй позовній заяві підприємство вимагає в примусовому порядку стягнути із КП "Київський метрополітен" заборгованість за договором лізингу, розірвати вищевказаний договір і вимагати майно із чужого незаконного володіння", - написав він.

Сума позовних вимог, за його словами, становить 1 959 466 447,88 гривень.

За словами Сагайдака, 13 травня Господарський суд на підставі заходів із забезпечення позову виніс постанову, у якій заборонив "Київському метрополітену" робити будь-які дії, спрямовані на використання взятих у лізинг вагонів метро.

"Ми вважаємо таке рішення неприпустимим, оскільки це ставить під погрозу функціонування транспортного сполучення міста", - написав він.

Додамо, що у 2009 році Київрада уклала з "Укррослізингом" договір на купівлю 100 вагонів для Київського метрополітену. Відповідно до цієї домовленості, метрополітен одержав за період з 19 березня 2010 року до 28 лютого 2013 року 100 вагонів. Однак сума лізингових платежів з 2009 до 2014 роки за вагони так і не була виплачена в повному обсязі.

Наразі сума, необхідна для повного виконання умов договору, становить уже 463,4 млн гривень. Вона містить у собі предмет лізингу в сумі 354 млн гривень і відсотки за платежами у розмірі 109,4 млн гривень.

15 жовтня 2009 року керівництво метрополітену уклало додаткову угоду з "Укррослізингом" на фінансові лізингові послуги (вагони метрополітену) № 3-1, якому змінено визначення лізингового платежу.
"У лізинговий платіж входять суми, скоректовані на коефіцієнт коректування, і борг на сьогодні зріс майже втричі. Це додаткових 1 074 456 739,77 гривень", - написав Сагайдак.

Він додав, що керівництво столиці розпочало підготовку документів для зустрічної позовної заяви.

Нагадаємо, в березні Київрада просила правоохоронців розслідувати законність укладання лізингового договору між КП "Київський метрополітен" і компанією "Укррослізинг" (Київ) в 2009 році з купівлі 100 вагонів метро на умовах фінансового лізингу.

Всі новини Києва читайте на Depo.Київ

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme