Хто "розвів" Думчева на агіткампанію за 20 мільйонів доларів

Подейкують, політтехнологом партії Сергія Думчева був Михайло Подоляк

Політичний оглядач
Хто "розвів" Думчева на агіткампанію за…

Про це повідомляє Depo.Київ з посиланням на "Ділову столицю".

У пресі ім'я Подоляка з'являлося не часто. В основному за часів режиму Януковича. Колишній головний редактор сайту "Обозреватель" навіть встиг засвітитися у Межигір'ї, куди потрапив у компанії Савіка Шустера, Євгена Кисельова, Андрія Куликова, Ігоря Гужви, Олександра Ткаченка.

Ще тоді всіх дивувало, за які такі заслуги непублічний журналіст опинився в цьому пулі. За даними ЗМІ, секрет полягав у тому, що Подоляк був радником глави Адміністрації Януковича Сергія Льовочкіна, а на парламентських виборах 2012 року фактично виконував роль "смотрящого" за мажоритарними округами в Києві. Тоді, нагадаємо, в столиці пролетіли всі ставленики Банкової, які йшли в якості самовисуванців. Також кажуть, що Подоляк мав стосунок до намагань відбілити одіозного Юрія "Єнакієвського" Іванющенка. Утім, сьогодні цей земляк Януковича у розшуку, тому якщо таке відбілювання і мало місце, зараз це вже неважливо.

У лютому деякі ЗМІ писали, що Подоляк начебто очолить столичний штаб "БПП". Проте ця інформація не підтвердилася. Натомість у столиці влітку з'явилися безкоштовні газетки "Київський носоріг", в яких вздовж і впоперек проходилися по Кличку. Згодом з'ясувалося, що це за газетки і що це за такий "рух".

Подоляк раніше мешкав у Білорусі, звідки у 2004-му році був депортований до України. Де й зайнявся піаром, спочатку попрацювавши на сайті Михайла Бродського. Його вважають досить неперебірливим у замовниках, якщо мова йде про інформаційні війни. З одного боку це приносить гарний заробіток, з іншого - таких фахівців наймають на короткі кампанії, тривалу вони не витягують, тому що потрібно видавати і позитивні меседжі. А цим у подібних людей, зазвичай, проблеми.

Проект "Думчев" став черговим підтвердженням того, що жодні мільйони, викинуті на рекламу, не дають гарантії потрапляння політсили будь-куди. Ці вибори взагалі відбувалися за схемою: білл-борд з гучним але безсенсовим гаслом - джинса в пресі і на телебаченні - липова соціологія. Це коштує велетенських грошей, що вигідно політтехнологам, експертам, рекламникам. Що ж до кандидатів, то, здавалося б, уже всі мали еволюціонувати до того, що результат досягається не кількістю зображень обличчя висуванця, а зовсім іншими речами. І що політтехнологів, які пропонують перемогу, загорнуту в блискучий рекламний папірець, потрібно відразу гнати в три шиї. Навіть якщо вони надувають щоки та козиряють минулими "успіхами".

Всі новини Києва читайте на Depo.Київ

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme