Інтервал руху у столичному метро може зрости до 15 хвилин

Та це може статися за найгірших обставин у ситуації з арештом рахунків метро

Інтервал руху у столичному метро може зр…

Про це заявив заступник мера Києва Микола Поворозник під час засідання Київради, передає кореспондент Depo.Київ.

Зокрема, чиновник розповів, що може бути під час судового спору з компанією "Укррослізинг", яка вимагає повернути їй гроші за поставку столичному метро 100 вагонів.

Поворозник зазначив, що якщо київський метрополітен віддасть 100 вагонів "Укррослізингу", то інтервал руху метро може бути катастрофічним.

"Наразі у метро 824 вагони і якщо віддати 100 вагонів, то інтервал руху може збільшитися до 15 хвилин", - заявив він.

Раніше мер Києва Віталій Кличко лякав киян зупинкою метрополітену через арешт його рахунків.

Нагадаємо, на початку червня стало відомо, що Київ на межі транспортного колапсу: через борги метро може зупинитися. Бо Росія подала позов до суду, вимагаючи арешту сотні вагонів столичного метрополітену.

Але у Київраді вирішили, що вже віддали усі гроші росіянам за вагони метро.

Так, компанія "Укррослізинг" просить Господарський суд Києва стягнути з комунального підприємства "Київський метрополітен" 1 959 466 447 гривень заборгованості за поставку 100 вагонів метро в 2009 році на умовах фінансового лізингу.

Керівництво підземки подало апеляцію на рішення суду щодо заборони використовувати вагони метро, отримані від російських кредиторів.

В березні Київрада просила правоохоронців розслідувати законність укладання лізингового договору між КП "Київський метрополітен" і компанією "Укррослізинг" (Київ) в 2009 році з купівлі 100 вагонів метро на умовах фінансового лізингу.

У червні стало відомо, що "Укррослізинг" готовий піти на поступки щодо боргу у понад 2 мільярди гривень. Тоді ж у компанії наголосили, що борг є значним і продовжує збільшуватись, оскільки зі 100 одиниць вагонів метрополітену, які перебувають у лізингу, строк оплати лізингових платежів закінчився лише за 86 одиниць, а за 14 − закінчиться у 2017−2018 роках.

Тому за 14 вагонів лізингові платежі продовжуватимуть нараховуватись, а заборгованість – зростатиме.

Додамо, що у вересні 2016 року стало відомо, що Господарчий суд Києва задовольнив позов компанії "Укррослізинг" про стягнення з КП "Київський метрополітен" 737 мільйонів гривень за постачання 100 вагонів у лізинг у 2009 році.

Всі новини Києва читайте на Depo.Київ

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme