Метро на столичну Троєщину хочуть побудувати китайці

Представники китайських інфраструктурних корпорацій висловили зацікавленість у будівництві четвертої гілки метро в Києві, у тому числі добудові Подільсько-Воскресенського мосту

Метро на столичну Троєщину хочуть побуду…

Про це заявив заступник голови КМДА Микола Поворозник, повідомляє Depo.Київ з посиланням на прес-службу міської влади.

"Проект будівництва четвертої гілки метро досить складний, оскільки вона має проходити наземно та підземно і включати в себе три пересадочних вузли. Цей проект потребує великих капіталовкладень", - сказав чиновник.

Поворозник додав, що, за пропозицією китайців, Київ має профінансувати 15% від загальної вартості проекту, а Китайський Консорціум – 85%.

Додамо, Київська адміністрація оцінює будівництво Подільсько-Вигурівської лінії метро на Троєщину у 31 мільярд 550 мільйонів гривень. Ще раніше у КМДА заявляли, що альтернативою метро може стати розвиток міської електрички.

Так, житловий масив Троєщина хочуть сполучити з іншими районами міста новим видом наземного транспорту – трамваєм-поїздом. Київська адміністрація оцінювала впровадження проекту трамвая-електрички (Tram-Train) у 180 мільйонів євро.

Додамо, що в лютому 2016 року КП "Київський метрополітен" оголосив тендер на будівництво Подільсько-Вигурівської лінії метрополітену на житловий масив Вигурівщина-Троєщина за 60 мільйонів гривень. Програма соціально-економічного розвитку Києва на 2016 рік передбачала виділення для КП "Київський метрополітен" 879,5 мільйона гривень на будівництво четвертої лінії метрополітену.

Також Київська міська рада виділяла 9,5 млн гривень на проектування Подільсько-Вишгородської лінії Київського метрополітену на Троєщину.

Всі новини Києва читайте на Depo.Київ

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme