Нова розв'язка на Шулявці: Рік роботи, 400 мільйонів та знесення "Більшовика"

Містобудівна рада Києва підтримала варіант реконструкції дорожньої розв'язки біля станції метро "Шулявська", що передбачає будівництво дорожньої петлі й знесення приміщень заводу "Більшовик"

Відповідне рішення містобудівна рада прийняла 18 травня, повідомляє Depo.Київ з посиланням на "Українські новини".

Проект був представлений інститутом "Київдормістпроект"". Він являє собою неповну "конюшину", що передбачає знесення корпусу заводу "Більшовик" і будівництво на його місці петлі. Проект допускає будівництво повороту з вулиці Довженка на проспект Перемоги і 2 з'їзди зі шляхопроводу на проспект Перемоги.

Зазначається, що проект не вимагає великого втручання в інженерні мережі й мінімально заходить на ділянки, що не перебувають у віданні "Київавтодору".

Додамо, що на реалізацію проекту реконструкції розв'язки на Шулявській площі потрібно 12 місяців.

За словами заступника голови КМДА Олександра Спасибко, фінальний варіант реконструкції Шулявського шляхопроводу обирали за такими основними критеріями як вартість, терміни будівництва, пропускна спроможність, кількість смуг руху і довжина інженерних мереж, що підлягають перекладці.

"Обраний варіант є найбільш оптимальним і в фінансовому плані – на його реалізацію треба 400 мільйонів гривень, тоді як вартість інших проектів мала б коштувати від 760 до 950 мільйонів гривень", - запевняє він.

У свою чергу, мер Києва Віталій Кличко заявив, що для побудови нової розв'язки на Шулявці необхідно демонтувати лише частину будівлі заводу "Більшовик". Однак рішення щодо знесення має ухвалювати Кабмін.

Також він додав, що не планується повністю зносити будівлю заводу "Більшовик" на Шулявці.

"Проект передбачає знесення лише частини корпусу, адже нам потрібно облаштувати правий поворот для авто, які їдуть з боку Святошина", - підсумував мер.

Нагадаємо, Київська адміністрація розглядала 7 варіантів реконструкції дорожньої розв'язки біля станції метрополітену "Шулявська". З них 3 варіанти обрали для подальшого розгляду.

Заступник голови КМДА з питань транспортної інфраструктури Ілля Сагайдак назвав оптимальним варіантом нової транспортної розв'язки на Шулявці трирівневу розв'язку з реверсним розподільчим кільцем.

Додамо, що ввечері 27 лютого обвалилася частина Шулявського шляхопроводу. Мер Кличко завпенив, що міст не був аварійним, але пізніше виявилося, що його досліджували аж у 2012 році.

Загалом проект реконструкції розв'язки на Шулявці затвердили ще у жовтні 2008 року. Тоді його оцінили у 300 мільйонів гривень. Тоді київська влада запевняла, що реконструкція Шулявського шляхопроводу завершиться до 2012 року.

Більше про життя столиці та області читайте на Depo.Київ