Як Кличко призначив себе керувати Києвом до 2023 року

Очільник столиці надсилає киянам меседж, що не піде з посади, поки не відкриє кілька станцій метро, будувати які навіть не починали

Як Кличко призначив себе керувати Києвом…

На початку листопада метрополітен Києва святкував 56-річчя. До 2013 року, коли була відкрита остання станція підземки - "Теремки", будівництво метрополітену відбувалося за таким "графіком": в середньому – одна станція на рік. Наразі ця закономірність більше не дійсна, адже за 56 років столиця нажила лише 52 станції метро, і з 2013-го, тобто за три роки, жодної станції у столиці не додалося. 

Нещодавно мер Кличко почав думати над цією проблемою, заявивши, що за його каденції точно відкриється станція метро, навіть не одна.

Якщо враховувати, що каденція мера Кличка має закінчитися восени 2019 року, бо мера обирають на 4 роки, і останнє волевиявлення киян було у 2015 році, то у очільника столиці лишається рівно 3 роки, щоб відкрити хоча б одну станцію метро. А тепер обміркуємо, чи це можливо.

Мешканці Троєщини вже, мабуть, і не вірять, що до них колись дотягнуть гілку метро. Кожен наступний мер міста обіцяє добудувати Подільсько-Воскресенський міст і пустити по ньому поїзди, але віз, як кажуть, і нині там.

Влітку цього року мер Кличко вихвалявся, що залучить інвесторів до будівництва переправи через Дніпро. Та за його словами, навіть за умови належного фінансування міст-довгобуд можна буде запустити лише за 3 роки, але йтися може лише про автомобільний рух. Тобто під кінець нинішньої каденції Кличка мостом, можливо, поїдуть автівки. А вже потім можна буде думати і про гілку метрополітену.

Таким чином, до осені 2019 року, коли кияни будуть обирати нового мера, метро на Троєщину ще не поїде. Більше того, у оприлюднених додатках до Стратегії розвитку Києва до 2025 року заплановано, що будівництво Подільсько-Вигурівської лінії метро закінчиться лише у 2025 році.  При цьому слід зазначити, що наразі не просто не розпочато будь-які роботи на Лівому березі, а навіть щодо трасування майбутньої лінії досі йдуть суперечки.

Меру ж треба відкрити станцію метро до осені 2019 року. Мабуть, саме тому він все частіше він заводить мову про будівництво підземки на Виноградар – в цьому випадку хоча б міст добудовувати не треба. У жовтні була визначена організація, яка буде проектувати будівництво продовження гілки метро від станції "Сирець". Наразі йдуть розмови, що до Виноградаря варто збудувати ще кілька станцій метро – може, цілих шість. Навіть є кілька варіантів прокладання лінії. Але навіть згідно тендеру на проведення проектування будівництва метро на Виноградар, закінчення будівництва станцій метро тут має завершитися у 2020 році.

В той же час, згідно Стратегії розвитку Києва до 2025 року, закінчення будівництва підземки на Виноградар має закінчитися аж за 9 років. Загальна вартість будівництва складає майже 25 млрд. грн. В Стратегії записано, що до 2019 року мають виділити лише третю частину цієї суми.

Все це дозволяє говорити про те, що до осені 2019-го - закінчення каденції Кличка на посаді мера – очільник столиці не відкриє жодної станції метро, не кажучи вже про кілька об`єктів підземки. Тому заяви мера Києва про те, що він переріже червоні стрічки на входах до кількох станції метрополітену, можна розцінювати лише як впевненість Кличка у тому, що він буде правити столицею і після 2019 року. Щонайменше ще 4 роки. А може, я більше. Причому питання це для нього вже вирішене.

Всі новини Києва читайте на Depo.Київ

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme