Команда Кличка бере курс на забудову Києва мегабутіками

Схоже, столичній владі замало скандалу, в який вона вляпалась із забудовою станції метро "Героїв Дніпра". Тепер чиновники ставлять під приціл станцію "Дорогожичі"

Команда Кличка бере курс на забудову Киє…

Днями директор Департаменту транспортної інфраструктури столичної мерії Сергій Майзель на своїй сторінці у "Фейсбуці" зробив зовсім, на його погляд, рядовий допис. Йшлося в ньому про засідання Науково-технічної ради при Департаменті на якому обговорювалася можлива реконструкція станції метро "Дорогожичі". І у процесі обговорення Київське інвестиційне агентство (КІА) запропонувало побудувати над станцією черговий торговельний центр.

Майзель запевнив, що КІА було відмовлено у розгляді даного питання. Мовляв, потрібно спочатку організувати громадські слухання і якщо кияни будуть не проти, тоді Науково-технічна рада при Департаменті транспортної інфраструктури знову розгляне питання про зведення над метро "Дорогожичі" торговельного комплексу.

Як у Києві відбуваються більшість громадських слухань щодо тієї чи іншої забудови можна подивитися на прикладі громадських обговорень стосовно будівництва ТРЦ над станцією метро "Героїв Дніпра". Після яких у Кличка героїчно подумали два тижні та вирішили, що оболонську громаду можна не помітити. І видали геніальне у своїй зухвалій, безпардонній простоті рішення: ТРЦ над "Героїв Дніпра"– бути, бо так вирішили заздалегідь припасені "бабки-летюги".

Усе це більше схоже на цирк, а не врахування думки громади. Команда Кличка у мерії разом із забудовниками роблять усе, щоб громадські слухання завжди мали позитивний для них результат. Достатньо лише найменшої формальної зачепки, а далі вже "прокачати" потрібне рішення – не проблема.

Як би там не було, а чиновники вже закинули у суспільство ідею стосовно будівництва ТРЦ над метро "Дорогожичі". Звісно ж, сам Майзель поки що у цій історії виглядає білим і пухнастим, адже ідея з будівництвом торговельного комплексу номінально належить не йому і не керівництву міста, а Київському інвестиційному агентству. Та можна не сумніватися, що як тільки будуть проведені чергові бутафорні громадські слухання, проекту із забудови станції метро "Дорогожичі" одразу буде даний хід.

І посприяє в цьому саме Науково-технічна рада при Департаменті транспортної інфраструктури, яку і очолює Сергій Майзель. Крім нього до цього органу входять ще кілька чиновників з Департаменту транспорту та інших органів столичної мерії. А ще там є начальник "Київського метрополітену" Віктор Брагінський, який вже довів, що не має жодних претензій до будівництва торговельних комплексів над станціями метро – віза керівництва метрополітену стоїть у документах, які дали хід будівництву ТРЦ над станцією метро "Героїв Дніпра". Тобто коли буде підходящий момент, почнеться і зведення торговельного комплексу над "Дорогожичами".

Навряд чи у мерії не розглядають варіант із можливими протестами проти такого будівництва. Скоріш навпаки, адже якщо на Героїв Дніпра зібралися активісти, які намагаються заборонити будівництво над станцією підземки, то, безумовно, будуть такі активісти і на Дорогожичах. Через ненажерність чиновників і забудовників у столиці спалахне чергова гаряча точка. Мер Кличко, вочевидь, цього всього не боїться, але йому не завадило б враховувати, що не усі активісти чемні, як на Героїв Дніпра. Цілком можливо, що на "Дорогожичах" будуть радикальніші активісти. І замість мирних мітингів, які нині і поки що відбуваються на Оболоні, біля Бабиного Яру трощитимуть техніку забудовника і ламатимуть паркани не гірше, ніж на скандальному будівництві на Микільській Слобідці.

Як показує практика, кияни лише силою можуть зупинити будівельні бажання ненаситних чиновників та забудовників. Згадаймо, наприклад, про початок зведення торгово-офісного центру біля станції метро "Осокорки": ні забудовник, ні Кличко не реагували на протести місцевих мешканців, доки там не почалися масові побоїща. Тільки тоді Київрада зважилася стати на бік громади, розірвавши із забудовником договір про надання земельної ділянки.

Чим швидше мер Кличко і його соратники зрозуміють, що потрібно опиратися не тільки на "любімих бабушек" Черновецького, які у спадок перейшли і до нинішнього мера, тим краще буде для Києва та й для всієї команди очільника столиці. Тому що система з бабушками, яким дуже не вистачає ТРЦ, вже працює з перебоями. І незабаром цій "лафі" прийде край.

Але наразі мер Кличко і його соратники схоже, налаштовані вляпатися у черговий скандал. А ситуація із можливою забудовою станції метро "Дорогожичі" як дві краплі води нагадує історію із будівництвом ТРЦ над станцією метро "Героїв Дніпра".

Всі новини Києва читайте на Depo.Київ

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme