Як у Кличка проблеми інвалідів хочуть перекласти на водіїв

У мерії зріє ідея облаштувати на Хрещатику наземні пішохідні переходи, що паралізує швидкий рух центром Києва

Як у Кличка проблеми інвалідів хочуть пе…

Днями нещодавно призначений перший заступник мера Кличка Геннадій Пліс видав нагора ідею облаштувати на Хрещатику наземні пішохідні зони.

На думку чиновника, людям з обмеженими можливостями на візках дуже важко користуватися підземними переходами і цю проблему треба якось вирішувати.

Насамперед пану Плісу з мером Кличком слід згадати, що в деяких підземних переходах на тому ж Майдані незалежності є механічні підйомники для людей на візках.

Але зазвичай вони або не працюють, або неможливо викликати працівника метро, який запустить даний механізм.

Крім того, навіть якщо інвалід на візку якимось дивом потрапить у підземний перехід, то його мандрівка буде супроводжуватися безліччю кіосків і торгашів, які звужують "проїжджу" частина чи не в половину.

Замість того, аби вирішити ці питання, у мерії хочуть піти найлегшим шляхом – зробити наземні пішохідні переходи.

Цікаво, на Хрещатику, 36 читають останні новини про те, як п'яні "мажори" гасають по місту? Якщо вони не зупиняються на вимогу поліції, то є дуже великі сумніви, що їх зупинить, наприклад, світлофор, який буде регулювати пішохідний рух. Тоді новини про збитих інвалідів на візках будуть з'являтися регулярно.

Хочеться вірити, що у чиновників з мерії немає думок облаштувати на проїжджій частині Хрещатика "зебру" через вісім смуг дорожнього руху! Це виглядало б справжньою маячнею, зважаючи на те, що багато водіїв не гальмують навіть перед "зеброю" на дві смуги, де люди бігають туди-сюди.

Може пан Пліс мріє про надземні пішохідні переходи? Але тоді тут взагалі логіки немає, адже їх зведення буде коштувати ще дорожче, аніж обладнати усі підземні переходи на Хрещатику механічними підйомниками для інвалідів. Та й складно уявити, який виглядатиме Хрещатик з пішохідними мостами…

Але головна проблема в облаштуванні наземних переходів на Хрещатику полягає в тому, що на центр міста тоді просто чекає транспортний колапс. Якщо зараз на Хрещатику частенько бувають величезні затори, то уявіть, що по проїжджій частині ще й будуть бігати пішоходи.

Наприклад, щоб люди змогли перебігти через вісім смуг дорожнього руху, потрібно робити "довгий" світлофор, який повинен горіти зеленим кольором не 15-20 секунд, як зазвичай. За цей час люди не зможуть дійти навіть до середини дороги, не кажучи вже й про інвалідів на візках, швидкість яких дуже мала для такого "спринту".

От кілька таких "довгих" світлофорів зроблять з Хрещатика справжнє пекло для водіїв.

Всі новини Києва читайте на Depo.Київ

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme