Як я рік воював з "Ахметенерго". Невигадана історія

Для того аби вибити адекватну послугу з гарячого водопостачання потрібно мати неабиякі нерви

Як я рік воював з "Ахметенерго". Невигад…

Схема надання послуг столичним монополістом – "Київенерго" - нагадує справжній психологічний трилер. Усе складається наче більш-менш нормально лише до того часу, коли у вас з'являються претензії до цих самих послуг.

Розповім свою історію боротьби зі столичною мерією і "Київенерго" задля відновлення гарячого водопостачання у квартирі.

Усе почалося десь рік тому, коли у моєму будинку по вулиці Петра Панча, що на Оболоні, почала зникати гаряча вода. Раніше з крану витікав ледь не окріп, але потім вода стала ледь теплою.

Наприкінці зими минулого року і почалася боротьба за відновлення нормального гарячого водопостачання. Спочатку було кілька дзвінків до ЖЕКу-513, який обслуговує будинок.

Потрібно було викликати майстра, який проведе заміри температури гарячої води, щоб зробити перерахунок за цю послугу. Адже згідно постанови Кабміну № 151, у разі, якщо температура гарячої води нижча за 50 градусів, то повинна бути знижка на сплату за цю послугу. А якщо вода холодніша за 40 градусів, то постачання гарячої води повинно рахуватися, як послуга за холодну воду.

Втім, майстер-замірювач ніяк не йшов виконувати свою роботу. Після особистих відвідин ЖЕКу все ж вдалося вибити складання акту-претензії на перерахунок за гарячу воду. У житловій конторі навіть визнали, що гаряча вода у будинку нижча за 30 градусів! Втім, перерахунок склав усього кілька гривень.

Крім цього, проблему з відновлення нормального гарячого водопостачання навіть ніхто й не думав вирішувати. Потім було літо і мешканці будинку якось перебивалися тепленькою водою з гарячого крану.

Але з настанням осені проблема знову стала актуальною. Запит у "Контактний центр міста Києва" виявив, що гарячої води немає через пошкодження зворотних трубопроводів системи гарячого водопостачання. 

У мерії відповіли, що усі претензії мають бути тільки до "Київенерго" і навіть порадили звернутися до їхнього сервісного центру в Оболонському районі.

Похід у цю структуру теж виявив масу проблем у роботі монополіста. До клієнтів тут звертаються, як до тварин. Громадян приймало лише дві тіточки, тому черга була величезна. На те, щоб написати звернення на перерахунок за гарячу воду довелося відстояти у черзі десь з годину, щоб цю заяву зареєстрували.

Паралельно з цим я відправив запит у "Київенерго" із питанням: що компанія робить аби відновити адекватне гаряче водопостачання?

Відповідь отримали доволі швидко і виявилося, що біля будинку пошкоджена циркуляційна лінія гарячого водопостачання довжиною більше 100 метрів. І щоб не було підтоплень, її відключили. Тому у будинку немає нормальної гарячої води.

У "Київенерго" навіть додали, що проблема ця досить поширена у столиці. Навіть існувала програма "Гаряча вода у місті Києві", яка була покликана вирішити проблему з поламаними циркуляційними системами. Втім, монополіст запевняє, що фінансування на цю програму немає.

Після цього я звернувся до мерії, де нам заявили, що на 2015 рік взагалі не було передбачено коштів на фінансування програми "Гаряча вода". Тобто, проблеми киян у яких немає гарячої води, абсолютно не цікавлять владу міста.

За тиждень-два подзвонив майстер вже з "Київенерго", щоб заміряти температуру гарячої води у квартирі - подіяла заява у сервісний центр. Виявилося, що вода нижча за 30 градусів. Представник компанії склав акт і сказав, щоб чекали на перерахунок.

Після цього, у наступному місяці, прийшла платіжка, де був добрячий перерахунок за гарячу воду. У "Київенерго" навіть перестаралися, встановивши плату за куб гарячої води на рівні менше 6 гривень. Хоча за усіма законами вони просто мали порахувати гарячу воду за ціною холодної – 10, 24 грн. за куб. 

Але перерахунок був здійснений усього за один місяць, хоча мешканці будинку вимагали від "Київенерго" перерахунку за увесь період надання поганої послуги з постачання гарячої води, а це - майже рік!

У "Київенерго" просто заявляють, що перерахунок був, адже вони рахували нашому будинку плату за гарячу воду, як для будинків, де немає рушникосушильників, а це знижка лише у 1,5-2 гривні за куб гарячої води. 

Тобто, гарячої води в тебе, по суті, немає, але платити ти повинен майже 38 гривень за куб цієї рідини у порівнянні з повним тарифом – 40 гривень.

Але на диво після Нового року у будинку з'явилася нормальна гаряча вода і тепер її навіть доводиться розбавляти холодною водою. Хоча біля будинку ніхто нічого не рив і циркуляційні системи ніхто не ремонтував.

Схоже, у "Київенерго" таки бояться, коли кияни б'ють по їх репутації гривнею. Адже вигідніше надавати послугу так як треба, аніж втрачати гроші на перерахунках.

Тільки після запеклої боротьби ви отримуєте адекватні послуги. Якщо мешканці будинків, де є проблеми з гарячим водопостачанням, мовчать, то їм рахують за холодну воду, як за гарячу... 

Всі новини Києва читайте на Depo.Київ

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme