Казки Кличка про громадський транспорт, або як киян катали у "скотовозах"

Чиновники продовжують розповідати киянам казки про те, наскільки стало краще пасажирам громадського транспорту після підвищення тарифів на проїзд

Казки Кличка про громадський транспорт,…

Київ.depo.ua розібрався, чи насправді без підвищення тарифів на проїзд кияни вимушені були б їздити у зачуханих автобусах-тролейбусах.

Поки кияни відпочивають на свята у "Київпастрансі" вирішили розповісти, як їм тепер гарно живеться після того, як талончики для проїзду у автобусах, тролейбусах і трамваях подорожчали у два рази - з 1,5 грн. до 3 грн. Майже три місяці кияни платять за квиток по-новому.

Наприклад, комунальники хизуються тим, що нові тарифи дали змогу розпочати "відновлення естетичного, як внутрішнього так і зовнішнього вигляду рухомого складу".

Щодо зовнішнього вигляду. Дійсно, дуже багато автобусів і тролейбусів виглядають геть погано після того, як на них розміщують рекламу типу засобів від запору. Особливо у кепському вигляді рухомий склад перебуває, коли цю рекламу починають відклеювати з кузова - усе у засмальцьованих плямах.

Отож виходить, що комунальники заробляють на розміщені реклами на майні киян, адже ті ж автобуси і тролейбуси, по суті, належать громаді міста, себто - нам з вами. А потім ми ще й повинні під виглядом вимушеного підняття тарифів на проїзд оплатити, як кажуть у мерії, відновлення зовнішнього естетичного вигляду рухому складу.

Начебто підвищення плати за талончики дало ще й змогу покращувати внутрішній естетичний вигляд автобусів-тролейбусів.

Цілих чотири роки комунальники не заглядали у салони рухомого складу - не було грошей. Так знову ж таки кажуть у мерії. І от тільки після того, як підвищився тариф, в громадському транспорті почали вкручувати лампочки. У пастрансі це називається "відновлення пошкодженого освітлення у салонах".

Крім того, останнім часом кияни вимушені були їздити на покоцаних сидіннях, адже тільки цієї весни відремонтували три тисячі сидінь у салонах. Ще тисяча чекає своєї черги. Раніше на це не було грошей.

Виникає питання: як автобуси і тролейбуси випускали на лінії увесь цей час, якщо сидіння не були придатні для того, щоб на них сиділи люди? Адже за правилами перед тим, як автобус зранку виїжджає на маршрут, його повинні оглянути, щоб він мав людський вигляд як у салоні, так і зовні. Усі погрішності повинні усуватись.

Виходить, перевіряючі просто закривали очі на усі недоліки, або просто перевірку автобуси не проходили.

Ще одна деталь. Тільки після того, як підвищилася плата за проїзд, почали ремонтувати і замінювати компостери у тролейбусах, автобусах і трамваях. Виходить, що пасажир купував квиток, а закомпостувати його не було де. Якщо навіть один компостер у салоні тролейбусу не працює, треба просити купу людей, аби передали талончик у інший бік для пробивання. Самі незручності для пасажира. А раптом не встиг закомпостувати і зайшли контролери? Плати штраф.

Ті хто відслідковують тему столичного життя знають, що у "Київпастрансі" в усі часи плакалися на відсутність грошей. То немає за що колеса поміняти на рухомому складі, то акумулятори не закуповують через брак коштів. І постійно керівництво підприємства нило про підвищення тарифів, адже без них, мовляв, діла не буде.

І тільки після того, як звільнили генерального директора "Київпастрансу" Миколу Ламбуцького громада столиці дізнається, що усі попередні роки на підприємстві безбожно крали гроші. Сам мер Кличко заявив, що за його даними, посадовці пастрансу пустили наліво близько трьох мільярдів гривень. На таку суму можна було б мабуть відновити увесь громадський транспорт столиці, а нам розповідали про відсутність грошей на колеса і акумулятори.

Втім, попередній, за версією нової влади Києва, казнокрад Ламбуцький звільнився ще у серпні минулого року. За словами нового керівництва Київпастрансу, відновлювати естетичний вигляд автобусів-тролейбусів вони почали лише після підвищення тарифів на проїзд, яке відбулося на початку лютого.

Таким чином чиновники визнають, що до того моменту продовжували возити киян у напівроздовбаних тролейбусах, трамваях і автобусах, заплющуючи очі на усі недоліки. Тобто, нам надавали половинчасті послуги, адже усі ми платили за проїзд у нормальному автобусі, тролейбусі і трамваї, а не у, вибачте, "скотовозах".

Та й відверто кажучи, чи потрібні мільйони гривень для того, щоб вкрутити лампочки у салонах рухомого складу, або привести до ладу сидіння? Напевно, що ні. І ці гроші міська влада могла виділити ще минулого року не чекаючи на підвищення тарифів за проїзд у громадському транспорті.

Більше новин про життя столиці читайте на kyiv.depo.ua. 

Все новости Киева читайте на Depo.Киев

Все новости на одном канале в Google News

Следите за новостями в Телеграм

Подписывайтесь на нашу страницу Facebook

deneme