"Київпастранс" дозволив киянам скаржитись на кондукторів-грубіянів

КП "Київпастранс" вирішив провести соціальне опитування серед пасажирів щодо якості обслуговування у громадському транспорті

Проект "Пасажирський контроль" стартував 7 квітня, повідомляє depo.ua з посиланням на сайт підприємства.

Опитування має на меті підвищити якість надання транспортних послуг та рівень лояльності та довіри пасажирів до КП "Київпастранс".

Зокрема, столичних жителів просять повідомляти про незадовільний санітарний стан рухомого складу зовні та всередині, відсутність стандартних маршрутних покажчиків в автобусах, тролейбусах та трамваях, наявність пошкоджених сидінь, несправного освітлення салону чи несправного компостера.

Також просять повідомляти про некоректну поведінку водіїв і кондукторів, не оголошення зупинок громадського транспорту, невидача квитків водієм тощо.
Інформацію простять надсилати за телефоном +38 050 332 01 23 (дзвінком або смс - повідомленням) або на адресу monitoring@kpt.kiev.ua.

При наданні інформації необхідно вказати: дату та час виявлення недоліку, № маршруту, вид транспорту, бортовий або державний номер рухомої одиниці та виявлений недолік.

Всі новини Києва читайте на Depo.Київ

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme