UK
Для цього матеріалу переклад іншими мовами відсутній, спробуйте перевірити пізніше

Через епідемію коронавірусу туроператори повернули киянам понад 300 тисяч

Туроператори повернули споживачам понад 300 тис. грн. за відмінені тури після втручання фахівців Головного управління Держпродспоживслужби в м. Києві


 
Звернення від споживачів щодо затримання або відмови в поверненні туроператорами вартості туристичних послуг, які не були надані через встановлення в Україні  карантину та відміну вилетів, інформує Depo.Київ
 
 До Головного управління Держпродспоживслужби в м. Києві надійшли скарги на  ТОВ "АНЕКС ТУР", ТОВ "КОРАЛ ТРЕВЕЛ", ТОВ "ДЖОІН АП!".
 
Туроператори, здебільшого, пропонують споживачам два варіанти вирішення їхніх  справ:
- відтермінування туристичної послуги (перенесення дати турів);
- повернення коштів із оформленням додаткових документів та плану-графіку повернення коштів споживачам.
 
Під час проведених з 3 по 7 серпня перевірок  фахівці  Управління   виявили порушення частини 5 статті 10 Закону України "Про захист прав споживачів": невиконання умов договору. На підставі цього  ТОВ "КОРАЛ ТРЕВЕЛ" перерахувало  споживачу 6022 грн за туристичні послуги нижчої, ніж  було передбачено договором, якості.
 
Протягом тижня, після втручання фахівців Управління, ТОВ "ДЖОІН АП!" повернуло споживачам 24 890 грн, ТОВ "Туристична компанія "АНЕКС ТУР –  285 426 грн.

Читайте також: Україна на карантині до 31 серпня: Що відбувається (ХРОНІКА)

 

Всі новини Києва читайте на Depo.Київ

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme