Повітрофлотський "втомився": Чому київські водії опинилися в небезпеці

Час "валитися" дійшов ще до одного шляхопроводу столиці. Попередити проблему ремонтники намагалися, але так і не встигли

Повітрофлотський "втомився": Чому київсь…

Новий тиждень в інформаційному просторі почався з чергових сумних пригод столичних мостів: кияни виклали в мережу фотосвідчення "втоми" Повітрофлотського шляхопроводу, від якого почав відколюватися і падати прямо на проїзну частину бетон, причому чималими шматками.

Нагадаємо, першим – і, так би мовити, найгучнішим – був Шулявський шляхопровід: рік тому там стався масштабний обвал пішохідної частини мосту. Люди, на щастя, не постаждали, а от машинам "дісталося". Власне, тоді і з'явився відомий мем після того, як мер столиці Віталій Кличко заявив, що міст не аварійний, а втомився. Разом з тим, тема стала гарячою, і в подальшому всі подібні випадки, попри запевняння столичної влади про обстеження всіх мостів і утримування ситуації на контролі, відстежувалися з особливою увагою. А їх було чимало.

Так, майже одразу були знайдені означу помітної втоми конструкції Святошинського шляхопроводу. Згодом в центр уваги потрапив шляхопровід на Нивках. Два тижні тому сталася аварія на шляхопроводі на перетині вулиць Комарова та бульвару Вацлава Гавела. І, нарешті, дійшла втома і до Повітрофлотського мосту.

Слід зазначити, що в "Київатодорі" на новину швидко відреагували, запевнивши, що нічого надзвичайного не відбулося. Мовляв, останні три дні – точніше, ночі – фахівці КП "Київавтошляхміст" якраз первентивно сколюють бетон з елементів Повіторофлотського шляхопроводу, роботи йдуть за планом і триватимуть ще кілька діб. Свої слова комунальники підкріпили фото, на яких дійнсно видно нічні роботи.

Але є два моменти, які дещо губляться за цим цілком вчасним повідомленням, після якого, здавалося б, не мало б лишатися сумнівів. Перший – це те, що свіжі шматки бетону на проїзній частині сфотографовані вдень. Можна припустити, що робітники просто "забули" їх прибрати. Можна навіть припустити, що уламки навмисно залишені на проїзній частині, щоб водії об'їжджали небезпечне місце. Але в такому разі аварійна ділянка мала б бути обнесена стрічкою і обладнана тимчасовими попереджувальними знаками, що було зроблено далеко не одразу. Тобто від звинувачень у недбалості комунальникам в жодному разі не піти. Втім, повірити в цю версію, прямо скажемо, все одно неможливо. Хоча б тому, що уламки лежать на дорозі в калюжі: акурат в цьому місці шляхопровід "тече". І це, вочевидь, і є причиною обвалення конструкцій. А все інше - лише відмовки і "фантазії на тему".

А з цього випливає друге: хоча комунальники і почали сколювати небезпечний бетон, і це загалом правильно, проте робиться це тоді, коли міст вже і сам почав "осипатися". Тобто запізно. Ба-більше: обколовши бетон на одних ділянках, робітники не встигли дійти до найбільш аварійної, яка і рухнула. Власне, перше, що варто було б зробити в цій ситуації – не приступати безпосередньо до сколювальних робіт, а пройтися і позначити місця, де можна "зловити" каменюку в капот чи, гірше, у лобове скло. А цього зроблено не було.

А це підводить до невтішного висновку, який, знову таки, стосується плачевного стану столичних шляхопроводів. І він в наступному: київські мости настільки втомлені, що навіть загалом правильні, адекватні дії ремонтників є, по суті, запізніми. Тому що всі ці превентивні заходи мали були здійснені давно. Тепер же автомобілістам тільки і лишається, що їздити дуже обережно, уважно стежачи за дорогою – раптом яма – і не забуваючи зиркати вгору – аби чого не впало. Хоча пішоходів це теж стосується.

Всі новини Києва читайте на Depo.Київ

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme