Чому вартість проїзду у Києві зросла на 100%, а зарплатні водіїв - лише на 10%

Працівників "Київпастрансу" чиновники вчергове використали для своїх ігор з підвищенням тарифів
 

Навесні та влітку, коли киян психологічно готували до підвищення вартості проїзду у громадському транспорті, однією з "відмазок" влади було те, що працівникам "Київпастрансу" не вистачає грошей. Мовляв, тільки підвищення тарифів вирівняє ситуацію із заробітками комунальників, адже з бюджету міста неможливо постійно дотувати перевізників.

Особисто мер Кличко неодноразово казав, що у тій самій Польщі водій звичайного автобусу отримує в кілька разів більше, аніж його київський колега. Мовляв, через це багато столичних водіїв просто тікають на заробітки до сусідньої країни. Щоб продемонструвати масштаб "проблеми", влада столиці навіть вирішила вивести на мітинги комунальників. Це сталося буквально за кілька днів до підвищення вартості проїзду у громадському транспорті. Тоді у Київраді працівники "Київпастрансу" ледь не благали мера Кличка зробити талони по вісім гривень замість тодішніх чотирьох. І навряд чи ці "благання" відбувалися без відома – і спрямування – керівництва "Київпастрансу".

Від підвищення минуло чотири місяці, але в мерії продовжують розповідати, що зарплатні у тих самих водіїв все рівно не дуже високі. А Depo.Київ надіслав запит до мерії, щоб з'ясувати, скільки ж заробляють водії і чи взагалі підвищувалася їхня зарплатня після того, як кияни стали вдвічі більше платити за талони.

Як з'ясувалося, після підвищення вартості проїзду зарплатня працівників "Київпастрансу" таки збільшилася, але лише на 10%. І сталося це аж з 1 жовтня. При цьому керівництво комунальників заявляє, що з початку року дефіцит водіїв на підприємстві складав 500 чоловік. Зараз щомісяця з "Київпастрансу" звільняється до 40 водіїв. Чиновники запевняють, що до підвищення зарплатні щомісяця звільнялося по 60-65 водіїв.

Загалом цифри очільника столиці і його підопічних трохи не сходяться. Мер Кличко продовжує розповідати, що зарплатня водіїв у "Київпастрансі" складає 400 євро максимум – за нинішнім курсом це близько 13 тисяч гривень. У свою чергу, на підприємстві відповіли, що середня зарплатня водія автобусу станом на вересень поточного року складає 17,5 тис. гривень, а це вже близько 550 євро. Якось дивно, що мер столиці публічно розповідає про зарплатні водіїв "Київпастрансу", а сам не знає, які вони насправді.

Depo.Київ вже писав про те, що місячні проїзні у деяких європейських столицях обходяться навіть дешевше, ніж у Києві. Втім, зарплатня водіїв чомусь дуже відрізняється – не на користь українських. А враховуючи, що Кличко не втомлюється нагадувати про зарплати в 1000 євро у Польщі, то не виключено, що розмовами про те, що київським водіям не вистачає на зарплати, киян знову готують до чергового підвищення тарифів на проїзд у автобусах-тролейбусах. Яке й так вже за часів мерства Кличка відбувалося тричі.

Більше новин про події у світі читайте на Depo.Київ

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook