Чому головний вокзал країни перетворює водіїв на жлобів

На Вокзальній площі просто неможливо припаркуватися без нервів. З нервами, втім, це теж вдається не завжди

Денис Гонтар

На перший погляд, територія площі перед головним входом до залізничного вокзалу "Київ-Пасажирський" є дуже великою. Але тисячі киян стикаються з проблемою парковки на Вокзальній площі, коли доводиться підвезти до поїзду родичів чи знайомих. 

Багато водіїв залишають свої автомобілі за кілька десятків метрів після проїзду перехрестя вулиць Жилянської та Симона Петлюри. Але й тут не завжди знаходиться місце. Якщо поїхати далі, ближче до будівлі вокзалу, то про вільний "карман" для паркування можна лише мріяти.

Не встигаєш озирнутися – і машина вже на проїзді перед входом до вокзалу. Роби з нею, що хочеш.

Біля внутрішнього кола на Вокзальній площі є невеличкий платний паркінг. Пробуємо поставити машину сюди. 

Втім, територія тут не дуже велика, тож вільних місць практично ніколи немає. 

Через це водії кидають свої машини "по-київськи" – тобто де заманеться. 

На протилежному боці площі також є платна парковка, яка навіть позначена товстою синьою лінією. Але й тут місця у тотальному дефіциті. Тому багато авто, як кажуть, "на хвилинку" паркуються у другій смузі дорожнього руху, вмикаючи "аварійку".

Щоб хоч якось збігати на вокзал у справах, машини кидають навіть на розвротному півколі. Що про це думають інші учасники дорожнього руху, яким саме треба проїхати, - питання риторичне.

В межах Вокзальної площі ще є кілька паркомісць для інвалідів. Але й ті практично завжди зайняті автівками альтернативно обдарованих без жодних ознак інвалідності – хіба що розумової. Хтось навіть намагався заклеїти табличку із зображенням інвалідного візка...

Дія попереднього знаку поширюється на 5-6 метрів, після чого на стовпі вже висить знак "Кінець зони стоянки".  Крім нього для водіїв є ще один знак-сюрприз - "Зупинка заборонена". 

Проте це нікого не зупиняє. Водіям нема куди подітися, і вони масово порушують правила дорожнього руху, паркуючись абияк "під знаком". 

По суті, перша смуга дороги по вулиці Симона Петлюризавжди забита автомобілями аж до перетину з Жилянською, і усі ці авто за бажанням поліції можна забирати на евакуатор. Хоча ніякого бажання щось робити у поліції, як видно, нема.

Усі ці проблеми з паркуванням авто біля вокзалу викликають чималі питання до влади міста. Тисячі пасажирів щоденно їдуть кудись потягами, багатьох з них проводжають родичі-знайомі на автівках, але на головному вокзалі країни нема де поставити автівку. Ніхто не проти заплатити тих 5-10 чи навіть більше гривень за паркування, але місць на усіх все одно не вистачає. І це тягнеться роками без жодних зрушень в цьому цілком нагальному питанні.

Тому й не дивно, що десяткам водіїв доводиться порушувати правила дорожнього руху і паркуватися "під знаками". При цьому, відверто кажучи, не надто зрозуміло, наприклад, навіщо було вішати вищезгаданий знак заборони парковки вниз по вулиці Симона Петлюри. Адже припарковані у першій смузі авто, за великим рахунком, не заважають руху інших машин, для яких лишається ще дві смуги. І вони все одно там стоять з мовчазної згоди "повелителів" стоянок і знаків.

У будь-якому випадку, вільних місць для автомобілів на вокзалі не вистачає і владі міста щось потрібно з цим робити. Як мінімум, можна було б продовжити платну парковку у першій смузі по вулиці Симона Петлюри до перехрестя з вулицею Жилянською.

А так водіям доводиться грати у рулетку: якщо поталанить – не будеш мати проблем з поліцією, а ні – готуй гроші на штраф. Хоча, з іншого боку, ніхто ж не буде залишати авто за квартал від вокзалу, щоб потім тягнути валізи по прекрасним столичним тротуарам, якими і без навантаження не завжди пройдеш без пригод.

Більше новин про події у світі читайте на Depo.Київ