"Даринок" планує оновлення та відкриває найбільший сімейний розважальний комплекс на лівому березі в Києві
Столичний маркет-молл "Даринок" планує концептуальні зміни на 2025 рік, направлені на залучення нової аудиторії, та відкриває Smile Park
Найбільший сімейний розважальний комплекс на лівому березі площею у 5000 кв.м розташувався на 1-му поверсі маркет-моллу, в секторі "Бульвар", пише Depo.ua.
Головною особливістю SmilePark є поєднання 4 розважальних концепцій в одному місці: екстрим-парк для дорослих і дітей (мотузковий парк, скеледром, екстрим-вежі та екстрим-лабіринти), роледром (зручна та безпечна територія для відпочинку та тренувань на роликах), сімейний комплекс з батутами (містечко професій, зони творчості, манеж для малюків) та VR-парк з атракціонами та гоночними симуляторами. Також на території розважального комплексу передбачений сімейний ресторан площею у 800 кв. м та 5 тематичних кімнат для святкування днів народження.
Відкриття розважального комплексу на "Даринку" відбувається у межах оновлень на 2025 рік. Головною стратегію маркет-моллу керівництво називає підвищення конкурентоспроможності об’єкта та збільшення трафіку за рахунок аудиторії сімей з дітьми. Так, за 2024 рік відвідуваність "Даринку" склала 3,9 млн людей. Близько 60% відвідувачів маркет-моллу – це саме сімейна аудиторія.
"На 2025 рік ми запланували ряд кардинальних змін. Першим кроком стало відкриття нового дитячого якоря. Очікуємо, що завдяки появі найбільшого на лівому березі Smile Park нам вдасться додатково залучити трафік в 10%. У наших планах також подальша реновація об’єкту для забезпечення комфортного шопінгу, відпочинку й розваг", – зазначив Андрій Федоров, CEO City Capital Group (керуюча компанія маркет-моллу "Даринок").
На збільшення футфолу "Даринку" вплинула широка entertainment-програма, яка включає різноманітні фестивалі, ярмарки, турніри та розважальні активності, а також зміна пулу орендарів. У 2024 році tenant-mix був посилений новими операторами. Наразі асортимент маркет-моллу широко представлений категоріями одягу та взуття для всієї родини, великими окремими секторами верхнього та весільного одягу, товарами для дому та меблями.
Щорічно маркет-молл також підтримує соціальні ініціативи, спрямовані на благодійну допомогу та програми розвитку району. Так, у 2024 році "Даринок" ініціював проєкти, завдяки яким вдалося зібрати та передати понад 500 тис. грн на підтримку ЗСУ. Крім цього, компанія вже третій рік поспіль проводить Прем’єр-лігу шкільного футболу "Даринок" серед учнів 9-11 класів закладів загальної середньої освіти Деснянського району спільно з Деснянською РДА Києва та й надалі планує розвивати соціально значущі проєкти району.
Більше новин про події у світі читайте на Depo.Київ