UK
Для цього матеріалу переклад іншими мовами відсутній, спробуйте перевірити пізніше

Експерт пояснив, чому у столичному метро так довго ремонтують ескалатори

Киян вразила інформація про те, що станцію метро "Золоті ворота" будуть закривати на вхід у години пік до 2021 роки. Але усьому є пояснення
 

Про це повідомляє Depo.Київ з посиланням на сторінку у Facebook експерта метрополітену Олега Тоцького.

Зокрема, він пише, що навіть якщо замінити усі старі ескалатори у столичному метро на нові, як про це інколи кажуть деякі кияни, проблема з ремонтом підйомників не вирішиться. Мовляв, навіть самий новий ескалатор потрібно обслуговувати, а частота ремонтів буде така сама, як і у старих підйомниках. До того ж повна заміна старих ескалаторів призведе до того, що станцію метро доведеться закривати майже на рік, адже доведеться демонтувати не тільки сам ескалатор, але і фундамент на якому він стоїть.

Чому ремонт ескалатора триває так довго? Тунельний ескалатор – досить складна машина з величезним числом рухомих деталей. Наприклад, є станції, де на ескалаторах одних тільки сходинок майже 600, а різних підшипників близько 10 тис. На відміну від поверхових ескалаторів, які ми бачимо в різних торгових центрах, велика довжина тунельних ескалаторів накладає особливі вимоги до міцності і надійності їх конструкції.

"При цьому, багато деталей схильні до значного зносу: якщо ескалатор працюватиме безперервно, то за рік сходове полотно пройде 28 тисяч кілометрів. Капітальний ремонт більшості ескалаторів необхідно виконувати через кожні 170 тисяч кілометрів. Тому від стану всіх деталей ескалатора залежить дуже багато, а з огляду на їх кількість за одну ніч замінити все не вийде", – каже Олег Тоцький.

Нагадаємо, столичну станцію метро "Золоті ворота" закриватимуть на вхід до 2021 року. 

 

 

Всі новини Києва читайте на Depo.Київ

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme