Гроші понад усе: реклама у київському метро залишиться й надалі
Заборону реклами в метрополітені позбавить підземку істотної частини непрофільних доходів
Про це заявила директор КП "Київреклама" Наталія Гончарова, повідомляє Depo.Київ з посиланням на "Facenews".
"Метрополітен міг би вижити без реклами, але все ж вона приносить істотну частину його непрофільних доходів. Чому б не скористатися цим, щоб модернізувати, наприклад, рухомий склад", – сказала Гончарова, відповідаючи на питання про можливість повної заборони реклами у підземці, як того вимагає автор петиції на сайті міськради.
"До всього потрібно підходити збалансовано, з урахуванням сучасних вимог. Звичайно, є цінності, якими ні в якому разі не можна жертвувати. Наприклад, розміщувати величезну конструкцію на пам'ятці архітектури, та ще так, щоб люди не розуміли, де метро, а де – магазин", – сказала вона, натякнувши на історію з величезною рекламою інтернет-магазину на будівлі станції метро "Вокзальна".
За словами Гончарової, за видозміну реклами у підземці візьмуться після розробки нової системи навігації.
"Пілотними будуть станції "Майдан незалежності" і "Хрещатик". Коли з'являться перші ескізи, ми обов'язково покажемо їх для публічного обговорення", – зазначила вона.
Нагадаємо, у лютому на сайті Київради з'явилася петиція з проханням заборонити розміщення друкованої та відеореклами в столичному метро. "Повне брендування станції і міжстанційних переходів самоклеючими плівками псує обладнання і стіни, залишаючи після демонтажу липкий шар, який швидко покривається брудом. Це жахливо і неприпустимо", – йдеться у петиції Анастасії Чайкіної.
Більше новин про події у світі читайте на Depo.Київ