Київ не дозволятиме з 1 квітня підвищення швидкості руху до 80 км/год
Столиця не впроваджуватиме з 1 квітня підвищення дозволеної швидкості руху до 80 км/год, оскільки жодна з 17 вулиць не відповідає повністю необхідним критеріям
Про це повідомив директор КП "Центр організації дорожнього руху" Віктор Черній, повідомляє Depo.Київ з посиланням на сайт КМДА.
За його словами, представники Департаменту транспортної інфраструктури, поліції, "Київавтодоре" та КП "Центр організації дорожнього руху" провели перевірку вулиць, де рішенням Київради із 1 квітня до 1 листопада передбачено можливість підвищення швидкості руху транспорту до 80 км/год.
"Обстеження показало, що жодна з 17 вулиць не відповідає повністю необхідним критеріям, що визначені Правилами дорожнього руху та методикою прийняття рішень про встановлення обмежень швидкості, а також чинним державним нормам та стандартам", – повідомив Черній.
Він наголосив, що на цих вулицях фіксується високий рівень аварійності та тяжкості наслідків ДТП. Крім того, на них дозволений велосипедний рух, а проти підвищення дозволеної швидкості руху виступає велоспільнота. Вздовж таких вулиць розміщені заклади масового відвідування громадян, зупинки громадського транспорту (без заїзних кишень) тощо.
"Тут варто взяти до уваги, що Кодекс України про адміністративні правопорушення передбачає відповідальність лише при перевищенні встановленої швидкості руху більше ніж на 20 км/год. Ще 2 км/год є технічною похибкою, яка не враховується при фіксації швидкості відповідним обладнанням. Отже фактично мова іде про дозвіл рухатися із швидкістю до 102 км/год у населеному пункті", – зазначив він.
За словами Чернія, на ці вулиці припадає третина усіх загиблих та п’ята частина всіх травмованих у ДТП в Києві за 3,5 роки.
"Це 182 смерті та 1789 травмованих. Такі висновки велоспільноти міста, що спираються на офіційні дані Патрульної поліції", – зазначив він.
Черній нагадаві, що відповідно до ст. 27 Закону України "Про дорожній рух", зміни в організації дорожнього руху з метою підвищення інтенсивності руху транспортних засобів за рахунок зниження безпеки дорожнього руху не допускаються. А стратегія розвитку Києва до 2025 року передбачає зниження смертності на столичних дорогах на 50%.
Нагадаємо, у Києві на сімох вулицях з 1 квітня скасують обмеження швидкості руху транспорту до 50 км/год.
Більше новин про події у світі читайте на Depo.Київ