UK
Для цього матеріалу переклад іншими мовами відсутній, спробуйте перевірити пізніше

Київ стане в заторах: У 2023 році на ремонт закриють два мости через Дніпро

У Києві у 2023 році на капітальний ремонт закриють міст Метро та міст Патона

Надія Собенко
Журналіст розділу Depo.Київ.
  • Київ
  • 18 листопада 2021 17:20

Київ стане в заторах: У 2023 році на рем…
Фото: КМДА

У 2022 році "Київавтодор" планує провести капітальний ремонт Південного мосту, а на 2023 рік заплановані роботи на мостах Патона і Метро.

Про це повідомляє Depo.Київ з посиланням на "ТСН".

Заміну деформаційних швів і покриття на Південному мості планують закінчити до кінця 2022 року, адже на нього ляже основне навантаження, коли у 2023 році на ремонт закриють міст Метро та міст Патона.

Нагадаємо, раніше мер Києва Віталій Кличко пообіцяв почати реконструкцію моста Патона в 2022 році. За його словами, проєкт реконструкці моста Патона має бути готовим до кінця цього року. А поки що на мості обмежили рух транспорту. 

Крім того у Києві заплановано реконструкцію моста Метро. Одним із важливих етапів оновлення моста буде посилення балок прогонової будови. Проєкт також передбачає ремонт усіх елементів дороги, заміни деформаційних швів та тротуарних блоків, ремонту перил та бар’єрів і ремонту сполучень з мостом. Планується також розширення тротуарів для влаштування велодоріжок. Крім того, міст отримає декоративне підсвічування.

Довідка: Міст Патона введений в експлуатацію 5 листопада 1953 року. Участь у проектуванні та будівництві моста брав академік Євген Патон, на честь якого міст і назвали. До 2004 року мостом їздили трамваї.

Його реконструювали один раз в 2004 році, тоді й демонтували трамвайні колії. З того часу ремонтували лише окремі ділянки мосту.

Вперше про необхідність реконструкції мосту заговорили у 1990-ті роки. Але на той час, на це не було коштів.

У 2008 році про реконструкцію заговорили знову у зв'язку з підготовкою до Чемпіонату Європи з футболу у 2012 році. Був навіть розроблений проект, за яким планувалося зняти залізобетонне покриття і замінити більш легким металевим. За рахунок зменшення навантаження, несучі балки зможуть витримати 8 смуг руху, замість 6-ти. Загальна ширина мосту збільшиться з 21 до 38 метрів. Втім через фінансові проблеми, реконструкцію відклали на невизначений термін.

У 2020 році міст визнали аварійним і через небезпеку для учасників руху закрили дві крайні смуги.

Міст Метро відкритий 5 листопада 1965 року. Двоярусна споруда призначена для руху поїздів метро(верхній ярус, посередині) та автотранспорту (нижній, з боків). 2 січня 2019 року вийшло Розпорядження КМДА про затвердження проекту капітального ремонту автопроїздів мосту. Тривалість капітального ремонту розрахована на 22 місяці.  Для реконструкції планується залучити кредит ЄБРР.

Всі новини Києва читайте на Depo.Київ

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme