UK
Для цього матеріалу переклад іншими мовами відсутній, спробуйте перевірити пізніше

Киянам розповіли, як повернути гроші за неякісні послуги ЖЕДу

У мерії запевняють, що нічого складного у тому, щоб повернути кошти за погані послуги, немає

Про це повідомляє Depo.Київ з посиланням на прес-службу КМДА.

Зокрема, якщо комунальна послуга надається неналежним чином, або не надається взагалі, мешканці будинку викликають представника організації, що виконує послуги, для складання акту-претензії. На основі цього акту проводиться перерахунок оплати.

За словами начальника управління самоврядного контролю КМДА (Житлово-комунальної інспекції у місті Києві) Станіслава Москалевського, в столиці існує додатковий механізм, коли люди ще й можуть зателефонувати на міські гарячі лінії і повідомити про порушення, а вже представники управління самоврядного контролю КМДА (житлово-комунальна інспекція) перевіряють і зобов'язують проводити перерахунок.

"У випадку порушення виконавцем умов договору, споживач має право викликати його представника для складення та підписання акту-претензії. Документ складається споживачем і представником підприємства виконавця послуг, що затверджується підписами сторін, у результаті якого комунальні підприємства – керуючі компанії з утримання житлового фонду – зобов'язані провести перерахунок", – зауважив Станіслав Москалевський.

Він також поінформував, що відповідні консультації щодо перерахунку можна отримати у "Центрах комунального сервісу", зокрема, звернувшись на гарячу лінію Центру за телефоном: (044)-247-40-40. Контакти найближчого до вас ЦКС можна знайти за посиланням: http://cks.kiev.ua/contacts.

Нагадаємо, у мерії не натішаться, що повернули киянам за погані послуги житлово-експлуатаційних контор у середньому по 9,5 гривень.

Всі новини Києва читайте на Depo.Київ

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme