ЧС 2018
Вибори-2019
Обличчя
Сектор
Спепроекти
Країна Укропів

Кияни скаржаться на колір тролейбусів та фальшиві талончики

Тиждень тому в Києві стартував пілотний проект "Пасажирський контроль" в громадському транспорті столиці. І за цей короткий час в КП "Київпастранс" надійшло понад 170 скарг від пасажирів
Depo.
15 квітня 2015 12:10
ФОТО: depo.ua

Про це повідомляє depo.ua з посиланням на "Сегодня".

"Запустили ми проект 7 квітня. Спеціально для пасажирів у салонах транспорту розклеїли оголошення з критеріями оцінки роботи транспорту. Киянам запропонували оцінити технічний та санітарний стан салонів, а також роботу водія і кондуктора - ведуть вони себе чемно, чи видають талончики", - розповіли в КП "Київпастранс" і зізналися: такої активності пасажирів навіть не очікували.

В основному люди нарікали на те, що в салоні не оголошують зупинки по гучномовцю, а компостери працюють через один.

Але були й нестандартні звернення: так, один пасажир вимагав перефарбувати зелені тролейбуси (всього близько 70) - тому, що вони не гармонують за колірною гамою з іншим транспортом, який жовтого кольору.

Інші ж скаржаться, що водії паркуються далеко від бордюрів.

Були навіть такі, хто запевняв, що контролери продають фальшиві талончики.

У КП "Кіевспастранс" запевнили: жодна скарга не залишиться без відповіді, а за ходом виконання робіт буде стежити таємний інспектор-пасажир.

"Якщо пасажири скаржаться на грубе спілкування кондуктора, то його роботу проінспектує такий спеціальний ревізор. І якщо скарга підтвердитися, кондуктора звільнять", - пояснила начальник служби маркетингу і зв'язків зі ЗМІ КП "Київпастранс" Анна Бондар.

Втім, як запевняють на підприємстві, від киян поки надходять більше заяв подяки, ніж скарг.

"Прошу заохотити кондуктора в автобусі №63: жінка завжди дякує пасажирам за покупку квитків і прощається з пасажирами на виході з автобуса. У більшості столичних кафе обслуговування гірше, ніж в цьому автобусі", - написав киянин Назар Коваленко.

"Ми вже дали вказівку, щоб цим кондукторам висловили подяку за їхню роботу. А надалі ми плануємо заохочувати кондукторів і водіїв, які неодноразово отримають подяку від пасажирів", - розповіла Бондар.