Кияни скаржаться на колір тролейбусів та фальшиві талончики
Тиждень тому в Києві стартував пілотний проект "Пасажирський контроль" в громадському транспорті столиці. І за цей короткий час в КП "Київпастранс" надійшло понад 170 скарг від пасажирів
- Київ
-
15 квітня 2015 12:10
Про це повідомляє depo.ua з посиланням на "Сегодня".
"Запустили ми проект 7 квітня. Спеціально для пасажирів у салонах транспорту розклеїли оголошення з критеріями оцінки роботи транспорту. Киянам запропонували оцінити технічний та санітарний стан салонів, а також роботу водія і кондуктора - ведуть вони себе чемно, чи видають талончики", - розповіли в КП "Київпастранс" і зізналися: такої активності пасажирів навіть не очікували.
В основному люди нарікали на те, що в салоні не оголошують зупинки по гучномовцю, а компостери працюють через один.
Але були й нестандартні звернення: так, один пасажир вимагав перефарбувати зелені тролейбуси (всього близько 70) - тому, що вони не гармонують за колірною гамою з іншим транспортом, який жовтого кольору.
Інші ж скаржаться, що водії паркуються далеко від бордюрів.
Були навіть такі, хто запевняв, що контролери продають фальшиві талончики.
У КП "Кіевспастранс" запевнили: жодна скарга не залишиться без відповіді, а за ходом виконання робіт буде стежити таємний інспектор-пасажир.
"Якщо пасажири скаржаться на грубе спілкування кондуктора, то його роботу проінспектує такий спеціальний ревізор. І якщо скарга підтвердитися, кондуктора звільнять", - пояснила начальник служби маркетингу і зв'язків зі ЗМІ КП "Київпастранс" Анна Бондар.
Втім, як запевняють на підприємстві, від киян поки надходять більше заяв подяки, ніж скарг.
"Прошу заохотити кондуктора в автобусі №63: жінка завжди дякує пасажирам за покупку квитків і прощається з пасажирами на виході з автобуса. У більшості столичних кафе обслуговування гірше, ніж в цьому автобусі", - написав киянин Назар Коваленко.
"Ми вже дали вказівку, щоб цим кондукторам висловили подяку за їхню роботу. А надалі ми плануємо заохочувати кондукторів і водіїв, які неодноразово отримають подяку від пасажирів", - розповіла Бондар.
Всі новини Києва читайте на Depo.Київ
Всі новини на одному каналі в Google News
- 19:50 Стало відомо, коли у Києві повернуть оплату за паркування
- 14:56Поранені українські захисники вирушили до Берліна – Кличко домовився про безкоштовне інноваційне протезування ФОТО
- 13:42У держави немає грошей для порятунку Гостиного двору, Київ запропонував передати пам’ятку у власність громади
- 10:35Синоптики попередили про зливи в деяких областях України
- 22:12 Зима повертається: В Україну йдуть заморозки
- 21:50Обмеження електроенергії 18 квітня можливі у всіх областях, - Укренерго
- 19:36Нардеп від "Слуги народу" Тищенко прийшов з ревізією на Подільсько-Воскресенський міст у Києві і визнав, що той зроблений якісно
- 16:46"Ярмо" столиці: Мінкульт розблокував демонтаж "Арки дружби народів"
- 16:19 Зеленський підписав оновлений закон про мобілізацію
- 12:58Житель Закарпаття вбив 23-річну дівчину з Київщини
- 11:11Через негоду без світла — 130 населених пунктів у трьох областях України
- 15:32 Заснув за кермом: У Києві сталася масова ДТП з 8 постраждалими (ФОТО) ФОТО
- 09:30Телефон Служби 112 до кінця поточного року запрацює по всій Україні
- 13:29На Київщині заґратували священника, що годувавокупантів та освячував ворожу техніку
- 20:43Аукціон з надання в оренду Житнього ринку зупинено, - КМДА
- 16:5270 років рок-н-ролу відзначать в Pepper's Club концертом та танцями Відео
- 14:09Громада Києва передає бригаді "Рубіж" ще пів тисячі FPV-дронів, - Кличко ФОТО
- 22:40Гірше, ніж Кинжал: рф вдарила по Трипільській ТЕС найновішими Х-69
- 18:43 В "Укренерго" закликали українців зменшити споживання електроенергії