UK
Для цього матеріалу переклад іншими мовами відсутній, спробуйте перевірити пізніше

Кияни сплатили за комуналку 39 мільйонів не на ті рахунки

Деякі кияни за звичкою оплатили послуги зі спожитої у 2019 р. електроенергії на рахунки оператора системи розподілу ДТЕК Київські електромережі

Кияни сплатили за комуналку 39 мільйонів…

Станом на 1 лютого, на рахунок ДТЕК Київські електромережі надійшли 39 мільйонів гривень, повідомляє Depo.Київ з посиланням на прес-службу компанії.

Зазначається, що ДТЕК Київські електромережі самостійно поверне кошти споживачів за спрощеною схемою: вони будуть перераховані на особисті рахунки клієнтів постачальника універсальної послуги. "Клієнтам не потрібнооформлювати для цього будь-які додаткові документи, писати заяви, дзвонити або особисто приходити до центрів обслуговування клієнтів. Процес триватиме до кінця лютого", - йдеться в повідомленні.

Сплачувати за спожиту в 2019 році електроенергію киянам (фізичним особам) потрібно постачальнику універсальної послуги*, який надає послуги в Києві. Усі кошти, які споживачі у лютому 2019 року помилково сплатили на рахунок оператора системи розподілу ДТЕК Київські електромережі , будуть автоматично перераховані протягом місяця на рахунок компанії-постачальника універсальної послуги.

Нагадаємо, що у зв'язку з реформою ринку електроенергії з 1 лютого 2019 постачальник універсальної послуги* приймає покази лічильників, виставляє рахунки та приймає оплату за спожиту електроенергію. Йому потрібно оплачувати електроенергію, спожиту після 1 січня 2019. Рахунки за неї кияни отримують у лютому.

Як перевірити чи була оплата помилковою і коли повернуть кошти?

Якщо клієнт правильно сплатив за спожиту електроенергію у січні 2019 постачальнику універсальної послуги і не має боргу за 2018 рік перед ДТЕК Київські електромережі, то:

в Особистому кабінеті ДТЕК Київські електромережі відображається поточна заборгованість 0 грн, історія платежів за попередні роки;

в Особистому кабінеті постачальника універсальної послуги відображається сума оплати за спожиту електроенергію за січень 2019 р.

Якщо клієнт помилково сплатив за спожиту електроенергію у січні 2019 (станом на 01.02.2019 р.), то:

В Особистому кабінеті ДТЕК Київські електромережі відображається переплата ( наприклад, -230 грн), історія платежів за попередні роки;

в Особистому кабінеті на сайті постачальника універсальної послугиці кошти (переплата) будуть відображені 1 березня 2019 р.

Якщо ж клієнт знову помилково сплатить за спожиту електроенергію у лютому ДТЕК Київські електромережі, то ці кошти будуть автоматично перераховані постачальнику до 31 березня 2019 р., і з 1 квітня будуть відображатися в Особистому кабінеті споживача постачальника універсальної послуги.

Важливо пам'ятати, що ДТЕК Київські електромережі з 1 січня 2019 року є оператором системи розподілу, який відповідає за технічний стан електромереж, якість і надійність енергопостачання, пише Вечірній Київ.

При наявності боргів за електроенергію спожиту до 31 грудня 2018 р, їх потрібно сплатити на розрахунковий рахунок саме ДТЕК Київські електромережі. Платежі за електроенергію, спожиту після 1 січня 2019 року – постачальнику універсальної послуги. Звертаємо увагу, що при наявності заборгованості за 2018 р. енергокомпанія має право обмежити електропостачання боржнику.

*Компанія Київські енергетичні послуги до 31.12.2020 виконує функції постачальника універсальної послуги у місті Києві відповідно до Закону "Про ринок електричної енергії".

Всі новини Києва читайте на Depo.Київ

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme