Для киян закупили морально застарілі трамваї на 64 мільйони

"Київпастранс" 22 грудня за результатами тендеру уклало угоду з ТОВ "Татра-ЮГ" на придбання трамвайних вагонів на суму 64,40 млн грн.

Для киян закупили морально застарілі тра…

Про це повідомляє Depo.Київ з посиланням на "Вісник державних закупівель".

До кінця 2015 року мають поставити п’ять нових трамвайних вагонів 2014-2015 року виробництва з низьким рівнем підлоги.

Вартість одного вагону складає 12,89 млн грн. Гарантія складає 12 місяців.

Як пишуть Наші гроші, єдиним конкурентом ТОВ "Татра-ЮГ" було ДП "Виробниче об’єднання Південний машинобудівний завод імені О.М.Макарова" з дорожчою пропозицією. Директором заводу з жовтня 2014 є Сергій Войт.

Згідно з даними ВДЗ, "Татра-ЮГ" виграло тендерів на суму 180,43 млн грн.

Власниками одеської ТОВ "Татра-ЮГ" значаться Валентина Коваль і Дочірнє підприємство "УкрАгроСоюз". Власником "УкрАгроСоюзу" через МП ТОВ "ОдесЕлектропасТранс ЛТД" є одеситки Інесса Кердівара і Ніна Ладика. Директором є Анатолій Кердівара.

ТОВ "Татра-ЮГ" фігурує у досудовому розслідуванні. За матеріалами суду, у 2011 році "Київпастранс" за результатами тендеру уклав угоду з "Татра-ЮГ" на 34 млн грн.

За словами слідчих, "Татра-ЮГ" нібито вступило у змову з єдиним конкурентом – ФОП Олександром Засухою, що призвело до перевитрат державних коштів.

Нагадаємо, раніше у Києві пройшов тендер на закупівлю трамваїв. Зазначалось, що переможе у тендері той виробник, який запропонує найменшу ціну. Для киян такий підхід означає одне - місто ризикує придбати морально застарілі і незручні, однак дешеві трамваї зі східцями прямо посеред салону.

Київ закупив у одеситів п'ять трамваїв на 64 мільйони - фото 1

Салон трамваю "Татра-Юг" (Фото: Новое время)

Зазначимо, що модельний ряд компанії "Татра-Юг" не має жодного вагона зі 100% низькою підлогою. Так, в результаті кияни матимуть в салоні трамваю декілька величезних перепадів висоти в три сходинки - конструкцію корита, вбудованого вглиб салону. Але "Київпастранс" заявив, що "трамвайні вагони з більш високою долею низького рівня підлоги мають більш високу ціну, що при обмеженому фінансуванні призводить до закупівлі меншої кількості трамваїв".

Всі новини Києва читайте на Depo.Київ

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme