"Київреклама" закупила 12 кілограм італійської кави
За усе це комунальне підприємство виклало 4,5 тис. гривень
Про це повідомляє Depo.Київ з посиланням на відповідний тендер у системі "Рrozorro".
Зокрема, згідно тендеру, постачальник мав надати 12 кг кави і саме певної фірми – "Lavazza Qualita Oro".
У кожній пачці мало бути по 1 кг кави.
За усю каву "Київреклама" мала намір заплатити 4,5 тис. гривень.
Цікаво, що деякі учасники тендеру пропонували 12 кг кави за трохи більше ніж 3 тис. гривень. Але ці пропозиції були відхилені і врешті-решт "Київреклама" обрала саме пропозицію за 4,5 тис. гривень.
Більше новин про події у світі читайте на Depo.Київ