Кличку знадобиться десять років, щоб виконати розпорядження Яценюка

З поточним фінансуванням меру Києва знадобиться більше 10 років, щоб привести до ладу столичні дороги
Depo.
14 квітня 2015 17:30
ФОТО: depo.ua
Кличку знадобиться десять років, щоб виконати розпорядження Яценюка
Кличку знадобиться десять років, щоб виконати розпорядження Яценюка

Ще місяць тому прем`єр-міністр Арсеній Яценюк розпорядився якнайшвидше зробити усі дороги країни з позначкою "мінімальний рівень безпеки". Столичні дорожники, знаючи про своє тьмяне "господарство", спочатку почали ремонт магістралей, але потім під "соусом" холодної погоди в мерії трохи відтермінували цей процес. Втім, одразу ж після Великодня міський голова Києва Віталій Кличко виїхав з інспекцією на дороги столиці.

Очільник столиці переконався, що через безліч ям київські автошляхи більше нагадують магістралі в зоні АТО на які влучали снаряди.

Depo.ua подивився, скільки часу знадобиться столичному очільнику, щоб виправити ситуацію на дорогах.

Родео для автомобілів

Майже усі магістралі Києва після зими перетворилися на справжнє місиво через яке водії почали набагато частіше матюкатися. Інколи складається враження, особливо, коли в`їжджаєш у чергову яму на машині, що залишишся без коліс. Крім того, столичні дороги гарантують дорогі ремонти підвіски автомобіля столичним водіям.
Отож, відправляємось на "екскурсію" київськими дорогами.

Почнемо з найбільш завантажених дорожніх артерій міста. Наприклад, вулиця Олени Теліги здебільшого нагадує родео для водіїв. То колеса в яму влетять, то автівка на швидкості підстрибне через тотальні нерівності дороги. До слова, такий атракціон є біля Кирилівської церкви, якщо їхати в середній смузі в бік Лівого берега.

Крім того, повертаючи з вулиці Мельникова на ту ж вулицю Олени Теліги, треба майже повзти, а не їхати, адже асфальт тут так просів, що любителі поганяти завжди "цілують" асфальт "пузом" своєї автівки.

Самісінькі ями і на повороті з Теліги на вулицю Івана Гонти.

Тут автомобілі мусять гальмувати, щоб їхні пасажири не відчули себе наїзниками скаженої кобили - трясе не по-дитячому.

На цьому ж перехресті в черговий раз можна пересвідчитись, що столичні комунальники - просто винахідники з великої літери. На одному зливоприймальнику замість залізної решітки стоять дерев`яні бруски. Така от Європейська столиця.

А на виїздах з подвір`їв житлових будинків на вулицю Теліги взагалі твориться справжній жах. Сюди краще взагалі не заїжджати на автівках, адже такі ями проїде лише танк. 

Ось ми наблизились до одного з найбільш проблемних дорожніх об`єктів Києва - Шулявського шляхопроводу. І не даремно водії ненавидять цю ділянку дороги. Асфальт тут просів майже в усіх місцях, а сама дорога щедро "зрошена" ямами.

Ще більше ям на дорозі, яка веде з-під Шулявського шляхопроводу на вулицю Гетьмана. Таке враження, що рука комунальника сюди ніколи не доходила. 

Головна дорога "блищить" ямами 

А от вам і головна дорожня артерія столиці - проспект Перемоги. Відрізок шляху від Шулявки до Повітрофлотського шляхопроводу просто "блищить" ямами. У салоні машини тільки й чутні гуркіт підвіски, і удари по колесних дисках. Центральна магістраль аж ніяк не заслуговує на таку увагу з боку влади міста.

До того ж дуже "піднімає" настрій величезна яма біля центрального столичного РАГСу.

От вийшов з новоспеченою дружиною, сів у весільну автівку, тільки від`їхав, і одразу твоє подружнє життя заколихало - колеса потрапляють у справжній дорожній кратер.

От і думають молодята, чи то до бабки бігти, адже знак цей не дуже добрий, чи скаржитися на комунальників.

Не кращі дороги і біля станції метро "Лук`янівська". Так, здоровенна яма знаходиться прямісінько на перехресті вулиць Мельникова і Білоруської. Автомобілі як можуть її минають, але не завжди це виходить.

Тепер переміщаємось ближче до спільних районів столиці. Просто яма на ямі на вулиці Луговій, що є перпендикулярною до вулиці Богатирської. Їдеш на автомобілі, а таке враження наче машину хтось підкидає знизу.

Звертаємо на вулицю Бережанську. Аби об`їхати тут усі ями, треба закінчити курси екстремального водіння, але і так все рівно без коліс залишитесь. Місцеві мешканці скаржаться, що ця вулиця вже кілька років перебуває у такому стані, а комунальникам байдуже.

Ну і насамкінець треба додати, яка ситуація у подвір`ях житлових будинків. Для прикладу, ями в які влізе корова, вже понад рік "лежать" біля будинку № 23 по вулиці Милославській. Машиною тут не проїдеш, та й пішоходам доводиться постійно обходити "чорні" діри.

Висновок такий: якби не знати, що їдеш по Києву, складається враження наче повзеш машиною по сільській дорозі. Усі ці ями стали вже настільки звичною картиною для столичних водіїв, що вони вже навіть не помічають ганебного стану дорожнього покриття. 

Про що казати, якщо навіть мер столиці Віталій Кличко визнає, що 90% доріг потребують капітального ремонту. Втім, київські водії можуть і не чекати манни небесної, адже в бюджеті міста на капітальний ремонт автомагістралей закладено усього близько 130 млн. гривень. А для того, щоб дороги "засяяли" нормальним асфальтом, треба майже півтора мільярди гривень.

Виходить, у Києві не буде нормальних доріг як мінімум більше десяти років, враховуючи скільки грошей виділяють на їхнє утримання щороку. Таким чином, Кличко буде виконувати розпорядження Яценюка про доведення доріг до ладу теж як мінімум 10 років.

Кожної весни комунальники лише латають автомагістралі і ніхто навіть не говорить про капітальний ремонт асфальтового полотна.

Отож, автомобільне родео продовжується, а столичні водії починають вигадувати нові матюки, адже існуючі вже не можуть описати стан сьогоднішніх доріг Києва.