Лотерея "Міська електричка": Чому кияни терплять знущання під час поїздок

У "Київпастрансі" усе "звалюють" на обслуговуючий персонал та на відсутність запчастин для потягів міської електрички
 

Лотерея "Міська електричка": Чому кияни…

Проблеми із міською електричкою у столиці спостерігаються дуже давно. Регулярно трапляються випадки, коли електричка не приїжджає вчасно на станцію або взагалі скасовується той чи інший рейс. Ще одна "фішка" – на станцію прибуває міська електричка на чотири вагони замість звичних шести. Усе це призводить до того, що не усі пасажири мають змогу зайти до вагону, адже місця замало, а людей забагато. Минулої осені був навіть випадок, коли пасажири просто заблокували колії, якими курсує міська електричка. Такий протест вони влаштували через те, що зранку на платформу прибув рухомий склад на чотири вагони і люди вимушені були їхати навіть на кабіні. Минулого тижня такий випадок повторився. Різниця лише в тому, що пасажири не блокували колії.

Depo.Київ поцікавився, чи планує міська влада якось змінювати ситуацію і чому відбуваються такі проблеми з міською електричкою? Відповідь на наш запит надійшла з "Київпастрансу", який є оператором міської електрички. Отже, зазвичай пасажирів мають перевозити дев`ять електропоїздів. Проте комунальники визнають, що інколи деякі рейси скасовуються. Мовляв, уся проблема в нестачі локомотивних бригад у зв`язку зі збільшенням випадків сезонних захворювань працівників. Також трапляються несправності рухомого складу.

Крім цього у "Київпастрансі" визнають, що деякі потяги курсують у складі лише чотирьох вагонів замість шести. Комунальники запевняють, що вимушені "обрізати" кількість вагонів через повну зношеність колісних пар на деяких рухомих одиницях. Тут керівництво "Київспатрансу" навіть наголошує на тому, що дуже турбується про безпеку пасажирів, а тому "обрізає" кількість вагонів у міській електричці. Далі комунальники стверджують, що до 2014 року більша частина колісних пар та запчастин до них вироблялися на Росії та на територіях Донбасу, які зараз є тимчасово окупованими. Тому звісно, що зараз з цих заводів ніякої продукції не надходить і її там не замовляють. А от українські виробники не можуть зараз задовольнити увесь попит на колісні пари та запчастини до них. Проте у "Київпастрансі" не уточнюють, як будуть вирішувати дану проблему у подальшому. Все, що роблять комунальники – це проводять ротацію справних електропоїздів, включаючи шестивагонні та чотирьохвагонні потяги. Мовляв, враховується пасажиропотік у той чи інший час. Проте незрозуміло, як проводиться дана ротація, якщо міська електричка на чотири вагони прибуває на ту ж станцію "Троєщина-2" близько восьмої-дев`ятої години ранку, коли на платформі сотні пасажирів і усі вони ніяк не можуть влізти до "обрізаного" потягу.  

А те, що міська електричка регулярно вибивається з графіку у "Київпастрасі" пояснюють тим, що потяги курсують по так званому Київському залізничному вузлу, яким також пересуваються інші пасажирські і вантажні потяги. Мовляв, будь-яке порушення графіку курсування міськими, приміськими та вантажними потягами призводить до того, що і міська електричка запізнюється.

Ще однією проблемою є те, що пасажири купують квитки на міську електричку, але досить часто не отримують послуги через запізнення потягу або скасування того чи іншого рейсу. Тому більшість пасажирів просто йдуть на інший вид транспорту, а вже "пробитий" на турнікеті квиток міської електрички просто викидають. Проте у "Київпастрансі" кажуть, що пасажири мають право продовжити дію квитка за невикористану поїздку у зв`язку із затримкою руху потяга. Комунальники радять звертатися до касирів на станціях, щоб вони ставили на квитку штамп і підпис про дію квитка упродовж семи днів. Питання лише в тому, чи матимуть пасажири бажання протягом тижня ще раз ризикнути, адже не факт, що міська електричка знову не запізниться чи буде скасовано черговий рейс? Напевно більшість людей просто перестрахуються і скористаються іншим видом транспорту, щоб не запізнюватися на роботу.

І наостанок. У своєму запиті Depo.Київ також ставив питання про те чи є загалом у міської влади якісь серйозні плани щодо розвитку міської електрички, враховуючи що зараз цей вид транспорту більше нагадує для пасажирів лотерею – приїде чи не приїде потяг? Проте це питання залишилося без відповіді. Усе це наштовхує на думку, що ніякого плану розвитку даного виду транспорту у міської влади немає. Хоча в умовах відсутності метрополітену на тій самій Троєщині, міська електричка могла б стати реальною альтернативою для пасажирів. Більше того, восени 2011 року міську електричку саме для цього і запускали. Втім, з кожним роком цей вид транспорту все більше занепадає, а серед пасажирів він вже має кепську репутацію через постійні запізнення або відміну рейсів.   

 

Всі новини Києва читайте на Depo.Київ

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme