UK
Для цього матеріалу переклад іншими мовами відсутній, спробуйте перевірити пізніше

Менше киян почали сплачувати за холодну воду

Схоже, карантин вносить свої корективи у сплату за комунальні послуги
 

Про це повідомляє Depo.Київ з посиланням на пресслужбу КМДА.

Зокрема, за спожиті послуги водопостачання та водовідведення за березень рівень розрахунків населення дорівнює 82%. Падіння платежів у порівнянні з лютим складає 13%. Це пов’язано з обмеженнями через небезпеку поширення коронавірусної інфекції та умовами карантину, який дійсно є виправданим в умовах епідемії та передбачає обмеження пересування і заклик залишатися вдома. Про це повідомили у ПрАТ "АК "Київводоканал".

Запроваджений карантин спричинив як технічні обмеження для оплати, так і певні фінансові труднощі. На період дії картину заборонено нараховувати та стягувати штрафи і пеню за несвоєчасну оплату ЖКП. Забороняється припиняти або зупиняти надання послуг громадянам навіть у разі несплати платежів або їх затримки.

Однак відтермінування сплати за послуги водопостачання не встановлювалося. Рівень оплати послуг напряму впливає на стабільність роботи підприємства, оплату роботи працівників, які навіть в умовах пандемії виконують свою роботу.

Майже 7 тисяч працівників "Київводоканалу" працюють, щоб забезпечити безперебійне водопостачання та водовідведення. За березень у мережу було подано 19 млн 555 тис. куб. м питної води, усі 42 водопровідні насосні станції працювали у штатному режимі.

Нагадаємо, киянам розповіли про субсидії під час карантину та чи можна не платити за "комуналку". 

Всі новини Києва читайте на Depo.Київ

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme