ЛЧ 2018
Євробачення
Обличчя
Сектор
Спепроекти
Країна Укропів

Метро на Троєщину мали запустити ще на початку 2000-х років

У 1993 році Кабмін затвердив техніко-економічного обгрунтування будівництва Подільсько-Воскресенської лінії метрополітену
Depo.
10 листопада 2015 17:26
ФОТО: depo.ua

Про це повідомляє Depo.Київ з посиланням на користувача Живого журналу з ніком "81412".

Зокрема, у матеріла викладається інтерв'ю з тодішнім директором інститутом "Київметропроект" Анатолієм Волинським.

Зокрема, свого часу навіть були проекти стосовно метро на Троєщину, згідно з якими лінія підземки мала б пройти під Дніпром.

Втім, від цього відмовилися через високу водонасиченість пісків у річці.
Загалом, ще у 1993 році планувалося, що четверта лінія метро має пройти від житлового масиву Троєщина аж до аеропорту "Жуляни".

Вже у 2000 році мало б працювати метро з кінцевими станціями на Воскресенці і Лук'янівці. Слід зазначити, що саме від Воскресенки, по суті, починається Троєщина.
А вже у 2002 році ця лінія мала б виходити на залізничний вокзал.

Вже потім, згодом, мало б бути метро і на саму Троєщину з кінцевою станцією на вулиці Закревського.

Крім того, "зелена" гілка метро мала б продовжуватися далеко за станцію "Сирецька". Так, кінцева станція Сирецько-Печерської лінії мала б знаходитися на площі Шевченка, що в Оболонському районі.

Цікаво, що у 1993 році планувалося, що за станцією метро "Лісова", яка наразі є кінцевою, буде ще одна станція.

Ось так мало б виглядати метро сьогодні за планами 1993 року...

Метро на Троєщину мали запустити ще на початку 2000-х років  - фото 1

Більше новин про життя Києва читайте на Depo.Київ