Метро на Виноградар стане другою Троєщиною, – експерт з транспорту
Експерт з транспортного планування вважає, що метро на Виноградар може спіткати доля підземки на Троєщину
Столична влада не давала кошти на будівництва метро на Виноградар через інші проєкти. Про це повідомляє Depo.Київ з посиланням на слова транспортного експерта Дмитра Беспалова в етері "Громадського радіо".
За його словами, метро будують з різними ступенем інтенсивності, однак прлдовження термінів з листопада 2021 року до весни 2023 року— неочікуване. Він зазначив, що місто не виплачувало кошти підряднику з потрібною регулярністю, бо мало інші проєкти, зокрема, пішохідний міст.
Беспалов вважає, що метро на Виноградар будують туди, де сьогодні зводять нове житло, а багато людей купили квартиру з розрахунком, що там буде підземка, як це колись було на Троєщині. Підсумовуючи, експерт підкреслив, що столиця може отримати "другу Троєщину", а строки закінчення будівництва метро на Виноградар будуть зсуватись й далі.
Нагадаємо, що компанія-підрядник "Київметробуд" не встигає до кінця цього року виконати взяті на себе зобов'язання з добудови двох станцій підземки на Виноградар та перенесла кінцевий термін закінчення будівництву на весну 2023 року. В липні у київському метро запевнили, що станції на Виноградар будуються за графіком.
Більше новин про події у світі читайте на Depo.Київ