Метро на Виноградар стане другою Троєщиною, – експерт з транспорту

Експерт з транспортного планування вважає, що метро на Виноградар може спіткати доля підземки на Троєщину 

Сергій Фоменко

Столична влада не давала кошти на будівництва метро на Виноградар через інші проєкти. Про це повідомляє Depo.Київ з посиланням на слова транспортного експерта Дмитра Беспалова в етері "Громадського радіо". 

За його словами, метро будують з різними ступенем інтенсивності, однак прлдовження термінів з листопада 2021 року до весни 2023 року— неочікуване. Він зазначив, що місто не виплачувало кошти підряднику з потрібною регулярністю, бо мало інші проєкти, зокрема, пішохідний міст. 

Беспалов вважає, що метро на Виноградар будують туди, де сьогодні зводять нове житло, а багато людей купили квартиру з розрахунком, що там буде підземка, як це колись було на Троєщині. Підсумовуючи, експерт підкреслив, що столиця може отримати "другу Троєщину", а строки закінчення будівництва метро на Виноградар будуть зсуватись й далі. 

Нагадаємо, що компанія-підрядник "Київметробуд" не встигає до кінця цього року виконати взяті на себе зобов'язання з добудови двох станцій підземки на Виноградар та перенесла кінцевий термін закінчення будівництву на весну 2023 року. В липні у київському метро запевнили, що станції на Виноградар будуються за графіком.

 

Більше новин про події у світі читайте на Depo.Київ