Місяць проїзду по вісім: Як нові тарифи не "полікували" столичний транспорт

Після того, як столична влада вдвічі збільшила вартість проїзду у громадському транспорті, пасажири й надалі вимушені отримувати кепські послуги

Місяць проїзду по вісім: Як нові тарифи…

14 серпня було рівно місяць, як кияни платять за проїзд у комунальному транспорті по вісім гривень. До 14 липня талон для проїзду у наземному транспорті коштував чотири гривні, а жетон в метро – п'ять гривень.

Depo.Київ зробив підбірку того, що за місяць ні у метро, ні у тролейбусах-трамваях абсолютно не покращився рівень послуг, хоча пасажири тепер платять за це в два рази більше.

Брудний душ у метро

Наприклад, у метрополітені, як і раніше пасажирам в якості "бонусу" пропонують душ з брудною водою. В багатьох вагонах, які курсують на відкритих ділянках, з систем вентиляції під час дощу ллється вода з брудом. Так стається на "червоній" гілці "підземки". Після цього бруд залишається на сидіннях та картах ліній метрополітену.

До того ж бувають випадки, коли вода затікає навіть через вікна, які мають бути герметично закриті. Брудна вода потім залишається на підвіконнях.

І ці вагони лише кілька років тому повністю модернізували. Пасажирам залишається лише їздити з відкритими парасолями у вагонах або бути готовими до того, що після виходу з метро одяг буде брудним.

Автобуси-душогубки

Мокрі пасажири – це взагалі якась фішка столичного громадського транспорту. Наприклад, на автобусному маршруті №114 увесь рухомий склад обладнано кондиціонерами. Втім, у більшості випадків кондиціонер працює так слабко, що люди у салоні просто обливаються потом.

Особливо це стається, коли пасажирів набивається повний салон і в ньому починається справжнє пекло з духотою. Днями за таких умов в одному з автобусів кондуктор навіть втратила свідомість.

Станції трамваїв з водою на голову

Послуги в трамваях теж не покращилися. Взяти хоча б для прикладу станцію швидкісного трамваю на Троєщині "Марини Цвєтаєвої". Під час дощів, пасажири, виходячи на станції "Марини Цвєтаєвої", мають проходити під водою, яка капає на голову.

Станція знаходиться під шляхопроводом на вулиці Цвєтаєвої і вода просто тече зверху на людей. Також під ногами з'являються калюжі, які потрібно обходити. Іншого виходу, де не капає на голови пасажирів, на станції "Марини Цвєтаєвої" немає.

Пасажири автобусів наче шпроти в банці

Трохи змінимо тематику. Є дуже велика проблема і з графіком курсування громадського транспорту. Наприклад, той самий автобус на маршруті №114, яким свого часу так хизувалися столичні чиновник, адже він возить пасажирів із житлового масиву Троєщина до залізничного вокзалу. Загалом в графіках "Київпастрансу" заявлено, що автобуси на даному маршруті мають курсувати з розривом не більше 17-18 хвилин і це не в години пік. Втім регулярно складається ситуація, що пасажири вимушені чекати автобус маршруту №114 по 30-40 хвилин. Це призводить до того, що вже на початку рейсу автобус повністю забитий пасажирами. Наприклад, в середині рейсу частенько трапляються ситуації, коли пасажири на зупинках просто не можуть зайти до салону через брак місця.

Тролейбуси з "недокомунізованими" компостерами

Не все так гарно і в тролейбусах. На маршруті №33 працює старий тролейбус "ЛАЗ", салон якого знаходиться в жахливому стані. Бортовий номер машини "2905". В салоні встановлено компостер ще радянських часів. А оскільки він такий старий, то корпус компостеру вже поламався. І ніхто його замінювати не збирається.

Всі новини Києва читайте на Depo.Київ

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme