На піар Кличка у комунальних ЗМІ підкинули три млн гривень з бюджету

Додаткові кошти потрібні на вирішення фінансових питань комунального телеканалу та друкованих ЗМІ

На піар Кличка у комунальних ЗМІ підкину…

Про це повідомляє кореспондент Depo.Київ.

Зокрема, під час засідання сесії Київради на трибуну вийшла директор Департаменту суспільних комунікацій Марина Хонда. Чиновниця почала розповідати, що комунальним ЗМІ не вистачає коштів на функціонування.

Мовляв, на продовження ліцензій для роботи цих ЗМІ потрібно більше 800 тис. гривень. Для сплату за надання сигналу телеканалу теж потрібні кошти, адже сплата за цю послугу прив'язана до курсу долара.

Марина Хонда навіть розповіла, що потрібно нове освітлення у студії комунального телеканалу, а ще збільшилася вартість друку комунальних газет. Загалом чиновниця заявила, що додатково з бюджету Києва потрібно виділити більше трьох мільйонів гривень, щоб усе це комунальне господарство ЗМІ нормально працювало.

Втім, деякі депутати зауважили, що у комунальних ЗМІ робота столичної влади висвітлюється виключно з позитивного боку, хоча є і багато негативних моментів, як, наприклад, незаконні забудови.

Той же депутат Юрій Сиротюк заявив, що якщо мер Кличко хоче піаритися у комунальних газетах, то нехай сплачує за рекламу, а наразі все зводиться до того, що за гроші киян комунальні ЗМІ лише піарять мера.

Втім, депутатів це не переконало і вони проголосували за зміни у програмі Київради "Київ інформаційний". Саме ці зміни дозволили підкинути додаткові три з лишком мільйони гривень на комунальні ЗМІ.

Всі новини Києва читайте на Depo.Київ

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme