UK
Для цього матеріалу переклад іншими мовами відсутній, спробуйте перевірити пізніше

"Началось, бл*ть": У Києві касира звільнили за хамську відмову обслуговувати українською

В магазині NOVUS за адресою вул. Златоустівська 48/5 касирка відмовилась обслуговувати киянку українською і доволі грубо відповіла на прохання, після карги жінку звільнили 

Олександра Чагарна
Журналіст розділу Depo.Київ
"Началось, бл*ть": У Києві касира звільн…
Фото з відкритих джерел

Про це повідомляє Depo.Київ, посилаючись на Kyiv Media. 

Киянка Ганна Сокіл на своїй Facebook-сторінці поскаржилась на обслуговування в одному із супермаркетів NOVUS. До свого допису вона додала фото чеку, на якому зазначена дата, час, адреса та номер оператора і каси.

"Відповідь касира на обслуговування обслуговувати української "началось бл*дь" – це вважається прийнятним?", - запитала жінка, відмітивши у дописі сторінку магазину.

Обслуговування українською у Києві

Журналістам киянка повідомила, що з нею зв’язалась керуюча магазину. Повідомила, що касирці винесли сувору догану, позбавили премії та звільнили, а з усім персоналом провели профілактичну бесіду.

Обслуговування українською у Києві

Нагадаємо, що станом на 1 лютого на адресу Уповноваженого із захисту державної мови надійшло 407 скарг і звернень громадян щодо обслуговування українською, більшість з них - із Києва та області.

Всі новини Києва читайте на Depo.Київ

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme