Не відповідає дійсності: У КМДА відреагували на чутки про закриття моста Патона

У соцмережах поширилися чутки про закриття на ремонт моста Патона з 29 листопада. У КМДА заперечують цю інформації і називають маніпуляцією

Надія Собенко

Інформація про перекриття мосту Патона із 29 листопада не відповідає дійсності і є маніпуляцією.

Про це у Facebook написав перший заступник голови КМДА Микола Поворозник.

Чиновник нагадав, що через аварійний стан споруди, із 2020 року обмежено в’їзд на міст будь-якого транспорту, навантаження на вісь якого перевищує 6 тонн, а також обмежено рух крайніми правими смугами в обох напрямках.

"Усе це зроблено для зменшення навантаження на споруду. І саме у такому режимі міст продовжує працювати", – наголосив він.

За словами Поворозника, станом на сьогодні триває процедура закупівель щодо розробки проектно-кошторисної документації із реставрації з пристосуванням моста Патона.

"Після визначення переможця розпочнуться роботи з виготовлення проектно-кошторисної документації. Мова про перекриття руху на мосту взагалі не йде. І подібна інформація є навмисною маніпуляцією", – написав він.

Зазначимо, що у соцмережах поширилися чутки,  що з 29 листопада міст Патона на два місяці закривають на ремонт.

Нагадаємо, раніше мер Києва Віталій Кличко пообіцяв почати реконструкцію моста Патона в 2022 році. За його словами, проєкт реконструкці моста Патона має бути готовим до кінця цього року. А поки що на мості обмежили рух транспорту. 

У Києві зняли на відео, як від моста Патона відвалюються шматки бетону і падають у Дніпро.

У "Київавтодорі" заявили, що ніякого обвалу на мосту Патона не було – у воду мосту впали речі безпритульних. Вони живуть під мостом Патона на теплотрасі. 

Довідка: Міст Патона введений в експлуатацію 5 листопада 1953 року. Участь у проектуванні та будівництві моста брав академік Євген Патон, на честь якого міст і назвали. До 2004 року мостом їздили трамваї.

Його реконструювали один раз в 2004 році, тоді й демонтували трамвайні колії. З того часу ремонтували лише окремі ділянки мосту.

Вперше про необхідність реконструкції мосту заговорили у 1990-ті роки. Але на той час, на це не було коштів.

У 2008 році про реконструкцію заговорили знову у зв'язку з підготовкою до Чемпіонату Європи з футболу у 2012 році. Був навіть розроблений проект, за яким планувалося зняти залізобетонне покриття і замінити більш легким металевим. За рахунок зменшення навантаження, несучі балки зможуть витримати 8 смуг руху, замість 6-ти. Загальна ширина мосту збільшиться з 21 до 38 метрів. Втім через фінансові проблеми, реконструкцію відклали на невизначений термін.

У 2020 році міст визнали аварійним і через небезпеку для учасників руху закрили дві крайні смуги.

Більше новин про події у світі читайте на Depo.Київ