ЧС 2018
Вибори-2019
Онлайн
Сектор
Спецпроекти
Країна Укропів

Перша сесія Київради: Як депутати цілувалися та бенефіс Омельченка

Київська міська рада вперше з минулого року зібралася на засідання сесії: депутати перейменовували станцію метро, покращували життя велосипедистам та заспокоювали буйного колегу

Depo.
8 лютого 2018 19:30
ФОТО: depo.ua

За традицією, початок засідання розпочався із запізненням майже на 45 хвилин. Депутати, мабуть, скучили один за одним, а тому ходили в кулуарах, обіймаючись та цілуючись у щоки.

Щойно засідання таки розпочалося, слово взяв мер Кличко. Він дуже довго розповідав про суцільні покращення, які були досягнуті у місті в 2017 році. Ледь не на кожне речення мера депутати з його фракції реагували бурхливими оплесками. А от жодного слова про проблеми, яких у місті чимало, Кличко чомусь не сказав. Найбурхливіші ж оплески він отримав після того, як заявив, що дорожники столиці перевиконали план капітального ремонту магістралей. Аж на два кілометри.

Після виступу мера депутати довго затверджували порядок денний, а після того секретар Київради почав зачитувати депутатські звернення. От тільки самих депутатів це не дуже зацікавило, тому вони вийшли у кулуари, щоб знову поспілкуватися один з одним.

Згодом Кличко викликав до президії трьох своїх заступників. З цього року вирішено регулярно викликати заступників голови КМДА "на килим" до депутатів – така собі "година запитань" до чиновників вищої ланки. І тут, як то кажуть, почалося. Депутати буквально засипали і Кличка, і його заступників запитаннями. Наприклад, багатьох цікавило, яким чином місто буде керувати "Київенерго" після того, як закінчиться опалювальний сезон, адже тоді господарством енергокомпанії фактично вже має керувати мерія. За словами деяких депутатів, для цього у бюджеті міста не закладені кошти, хоча їх потрібно дуже багато. Кличко чомусь не надто бажав відповідати і фактично це питання так і не прокоментував.

А далі був бенефіс екс-мера Олександра Омельченка. Напевне, він згадав, як сам колись керував містом (місто цього досі забути не може), а тому почав засипати питаннями і порадами і мера Кличка, і усіх його заступників. Сан Санича так понесло, що він навіть встав зі свого місця і поча розповідати, що і як має бути у місті, вже серед зали. Заспокоювали його і депутати, і секретар Київради, і навіть мер Кличко. Але Омельченко ніяк не вгамовувався і тільки за кілька хвилин вмовлянь сів на місце.

Під час години запитань до чиновників стала відома чергова серйозна проблема у столиці. Причому озвучив її сам мер. За його словами, з "Київпастрансу" ледь не табунами тікають водії. Усі вони їдуть до Польщі на заробітки, адже там зарплатня водія – тисячу євро. Кличко визнав, що у Києві ці водії зароблять в рази менше. Але що робити з відтоком водіїв, ніхто так і не запропонував - жодного реального рішення.

Натомість деякі депутати згадали про Хрещатик. І порівняли головну вулицю столиці ледь не зі свинарником, мовляв, торгаші там продають свій крам прямо з асфальту. На це мер заявив, що під час підготовки Києва до проведення фіналу цьогорічної Ліги чемпіонів з футболу у столиці наведуть лад. Навіть в центрі міста.

Одним з головних рішень на першому цьогорічному засіданні Київради стало перейменування станції метро "Петрівка". Депутати проголосували за те, щоб станція нарешті розпрощалася зі своїм комуністичним минулим ("Петрівка" отримала ім'яза назвою місцевості, а та, у свою чергу, "позичила" її у сумно відомого більшовицького діяча Григорія Петрівського, – Ред) і відтепер мала назву "Почайна". Заразом Київрада перейменувала і "Куренівсько-Червоноармійську" лінію метро – тепер вона матиме назву "Оболонсько-Теремківської".

Також після обіду депутати затвердили Концепцію розвитку велосипедної інфраструктури. Вона має бути врахована під час створення Генерального плану міста. Киянам обіцяють 240 км нових велодоріжок. Щоправда, перед голосування деякі депутати все ж підкинули ложку дьогтю до цього рішення. Мовляв, створення велодоріжок треба вписувати у детальні плани території, які останнім роками Київрада приймає пачками. На думку деяких депутатів, тільки це може вберегти велосипедні доріжки від зазіхання, наприклад, торгашів. Адже бували в Києві випадки, коли на вело доріжках встановлювали навіть МАФи.

Більше про життя столиці та області читайте на Depo.Київ

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook