Після матчу ЛЧ в Києві ”Слуга народу” хоче заборонити рекламу "Газпрому"
Депутатку від "Слуги народу" Галину Янченко обурила реклама російського "Газпрому" на НСК "Олімпійський" під час матчу "Динамо" – "Барселона"
Депутатка від "Слуги народу" Галина Янченко хоче ініціювати законопроєкт, який заборонить рекламу в Україні "Газпрому" та інших державних компаній країни агресора.
Про це вона написала на своїй сторінці у Facebook, повідомляє Depo.Київ.
Народну обраницю обурила реклама російського "Газпрому" на НСК "Олімпійський" під час матчу IV туру Ліги чемпіонів "Динамо" – "Барселона".
Восьмий рік війни, футбольний матч в центрі Києва, і спонсор матчу - російський Газпром! Головний стадіон країни завішений рекламою компанії країни-агресора! Державної компанії, яка щодня шантажує Україну та всю Європу.Державної компанії, яка своєю політикою дестабілізує ситуацію на ринку газу.Державної компанії, яка є одним з головних інструментів Кремля для тиску на Україну", – написала Янченко.
Вона згадала, як свого часу в Україні заборонили російські канали і заявила, що настав час поширити таку заборону і на рекламу російських держкомпаній.
"Сьогодні ж зареєструю у Верховній Раді законопроект, який заборонить рекламу в Україні державних компаній країни-агресора. І запрошу колег-народних депутатів до підписання. Поки український Крим та Донбас окуповані Російською Федерацією, російським "спонсорам" тут не місце", – наголосила Янченко.
На депутатку відразу ж посипався шквал коментарів, у яких їй дорікнули незнанням матчастини і пояснили, що заборона реклами "Газпрому" може призвести до заборони українським клубам брати участь у Лізі чемпіонів.
Після цього Янченко додала доповнення до допису, у якому запитала у коментаторів, яким має бути цієї ситуації.
Зазначимо, що "Газпром" є офіційним спонсором Ліги чемпіонів УЄФА з 2012 року. У травні 2021 року "Газпром" розширив вплив –корпорація отримала спонсорські права на два найближчі Євро-2020 та Євро-2024, фінальні стадії Ліги націй та кілька клубних турнірів – у тому числі Суперкубок УЄФА та Лігу чемпіонів. Згідно з угодою банери компанії мають бути на стадіонах під час футбольних матчів.
Як відомо, у травні 2018 року у Києві відбувся фінальний матч Ліги чемпіонів між "Реал" (Мадрид) та "Ліверпулем". Напередодні матчу у місті з'явилися банери російського "Газпрому", які викликали негативну реакцію українців. Тоді українська влада намагалася домовитися з УЄФА, щоб прибрати скандальну рекламу, проте Спілка відмовилася – реклама "Газпрому" на стадіонах залишилася. УЄФА погодилася прибрати зображення логотипу "Газпрома" лише в офіційній фан-зоні на Хрещатику.
Нагадаємо, "Динамо" поступилося "Барселоні" в рамках 4 туру групового етапу Ліги чемпіонів з рахунком 0:1.
Програш "Барселоні" виявився для Мірчі Луческу 40-им у Лізі чемпіонів (включаючи кваліфікацію) з українськими клубами, а для "динамівців" – 60-им в основному турнірі Лізі чемпіонів.
Більше новин про події у світі читайте на Depo.Київ