"План" Кличка про те, як не віддавати шалений борг столичного метро, провалився

Крапку у справі про стягнення близько 2 мільярдів гривень з КП "Київський метрополітен" на користь фірми "Укррослізинг" поставить суд 7 червня

"План" Кличка про те, як не віддавати ша…

Про це в ефірі "Громадського радіо" сказав заступник голови КМДА Микола Поворозник, повідомляє Depo.Київ.

"Ситуація на сьогоднішній день, на жаль, не змінилася. Є ще один суд, який має відбутися 7 червня і який має поставити крапку в цій справі про придбання у лізинг 100 вагонів метро у 2009 році і про борг який сьогодні дорівнює майже 2 мільярди гривень", - сказав чиновник.

Він додав, що відповіді від РНБО київська влада, яка просила внести компанію "Укррослізинг" до санаційного списку, так і не отримала.

Додамо, що в квітні столична влада направила листи у всі правоохоронні органи, вищі органи влади і РНБО, що дозволить отримати рішення РНБО про включення ТОВ Укрросслізинг до списку санкцій, а це, зі свого боку, дасть місту можливість не виплачувати гроші.

Нагадаємо, Вищий господарський суд зобов'язав Київський метрополітен сплатити 1 мільярд 924 мільйони гривень ТОВ "Укррослізинг" за поставлені 100 вагонів метро.

Додамо, у 2009 році Київрада уклала із ТОВ "Укррослізинг" договір на закупівлю 100 вагонів для київського метрополітену.

Згідно з цією домовленістю, метрополітен отримав за період з 19 березня 2010 по 28 лютого 2013 100 вагонів, 25 одиниць виробництва КВБЗ, 33 одиниці "Вагонмаш" та 42 "Метровагонмаш". Водночас сума лізингових платежів з 2009 по 2014 роки за вагони так і не була виплачена в повному обсязі.

Станом на травень 2016 року сума, що необхідна для повного виконання умов договору, складала вже 463 мільйони 378 тисяч 882,37 гривні. Вона включала в себе предмет лізингу 353 мільйони 971 тисячу 543,05 гривні та відсотки по платежах – 109 мільйонів 407 тисяч 339,32 гривні.

15 жовтня 2009 між КП "Київський метрополітен" та ТОВ "Укррослізинг" було укладено ще одну угоду до договору на фінансові лізингові послуги (вагони метрополітену) № 3-1, якою змінено визначення лізингового платежу, зокрема, в лізинговий платіж входили суми, скориговані на коефіцієнт коригування. Тому борг станом на травень виріс майже в тричі (Додатково 1 мільярд 74 мільйони 456 тисяч 739,77 гривні).

Пізніше КП "Київський метрополітен" зверталось до Господарського суду Києва з позовом до ТОВ "Укррослізинг" про визнання недійсною додаткової угоди до договору на фінансові лізингові послуги. У свою чергу правоохоронці порушили відповідні кримінальні провадження, у т.ч. щодо посадових осіб, які підписали цю додаткову угоду.

Проте рішенням Господарського суду Києва від 14 червня 2011 та постановами Київського апеляційного господарського суду від 26 липня 2011, Вищого господарського суду України від 1 листопада 2011 позовні вимоги, апеляційну та касаційну скарги КП "Київський метрополітен" та апеляційна і касаційна скаргу прокуратури Києва були залишені без задоволення. А кримінальне провадження щодо посадових осіб КП "Київський метрополітен" було закрито у зв'язку з відсутністю складу злочину.

Всі новини Києва читайте на Depo.Київ

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme