UK
Для цього матеріалу переклад іншими мовами відсутній, спробуйте перевірити пізніше

Пліснява, комахи чи "просрочка": Куди скаржитися на столичні супермаркети

Вже відомо, куди киянам звертатися, якщо у маркеті є проблеми з санітарією

Пліснява, комахи чи "просрочка": Куди ск…

Про це повідомляє Depo.Київ з посиланням на Вечірній Київ

У Державній службі України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів розповіли про кілька способів:

1) У разі виявлення порушення громадяни мають право звернутися до ГУ Держпродспоживслужби в м. Києві: тел.: (044) 486-54-86. Е-mail: info@kiev.dpss.gov.ua. Сайт: www.kiev.dpss.gov.ua. Начальник: Рубан Олег Миколайович.

2) Громадяни можуть звернутися зі своїми заявами, зверненнями та скаргами до центрального апарату Держпродспоживслужби України (вся інформація на сайті Держпродспоживслужби www.consumer.gov.ua); 

3) Кожна особа у разі порушення своїх прав споживача може зателефонувати на гарячу телефонну лінію за номерами телефону: 044-364-77-80 або 050-230-04-28.

Нагадаємо, у липні минулого року в одному зі столичних магазинів помітили кота, який їв ковбасу з вітрини.

Всі новини Києва читайте на Depo.Київ

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme