Поліпшень в роботі міської електрички в Києві не передбачається
"Укрзалізиця" за 5 років не знайшла альтернативи запчастинам до рухомого складу міської електрички, які раніше завозили з Росії та з Донецької й Луганської областей
Про це повідомляє Depo.Київ з посиланням на сторінку у "Фейсбуці" депутата Київради Олександра Пабата.
"Організаційний максимум, на який виявилися здатні транспортні менеджери – ротація рухомого складу двічі на день. Сьогодні на лінії працюють всі 9 електропоїздів, на 2-х з яких, через зношеність колісних пар, скорочено кількість вагонів", – написав Пабат.
І це на фоні того, що населення міста та області зростає. Якщо чиновники не знайдуть рішення, вже найближчим часом не знайдеться змінних колісних пар для існуючих 9 електропоїздів Київської міської електрички.
"Безумовно круто, що з недавнього часу стало легше добиратися в аеропорт Бориспіль, так само як і безглуздо, що за кадром "гіперлупной" реформи – бійки за місця в електричці, яка забезпечує щоденну доставку тисяч людей Києва та області в форматі "на роботу – з роботи"" – резюмував депутат.
Більше новин про події у світі читайте на Depo.Київ