Трамвай, як в Кривому Розі і Кличко у тролейбусі: Як кияни жартують у петиціях

Автори петицій до столичної влади хочуть змусити мера пересуватися у громадському транспорті, а також прорити під центром Києва тунель

Трамвай, як в Кривому Розі і Кличко у тр…

Depo.Київ знайшов п'ять найдивніших петицій на сайті столичної влади.

П'яте місце - тунель під центром міста

Минулого року у столичній мерії задумали збудувати трамвайну лінію від вулиці Старовокзальної до станції метро "Палац спорту". Чиновники впевнені, що ця трамвайна гілка користуватиметься попитом у містян. Втім, вже тоді багато киян розкритикували дану ідею, мовляв, центр столиці й так переповнений машинами, а тут ще посеред центральних вулиць Жилянської та Саксаганського буде прокладена трамвайна лінія. Нещодавно навіть з'явилася петиція стосовно цього питання. Її автор впевнений, що трамвай буде їхати повільно до станції метро "Палац спорту", а тому треба цю лінію прокласти під землею. Таким чином, столичний трамвай може перетворитися на свого "колегу" з Кривого Рогу, де лінія також проходить під землею.

Втім, підземні тунелі для столичної влади – це болюча тема, яка закінчується лише балачками. Кілька років тому вже була ідея збудувати тунель під Дніпром, щоб машини і громадський транспорт могли безперешкодно їздити з Оболоні на Троєщину. Але усе це залишилося лише розмовами. Якщо у Києві зведення звичайної естакади чи розв'язки прирівнюється до висадки людини на Місяць, то прокладання тунелю під центром столиці нагадує справжню фантастику.

Четверте місце – пачки з цигарками

В усьому світі активісти борються з тютюнопалінням. Не оминув цей тренд і столицю України. У петиції до столичної влади автор вимагає змусити виробників цигарок пакувати свій товар у пачки болотяного кольору, що має назву 448С. Мовляв, в Австралії цей експеримент зменшив кількість курців. Начебто добру справу робить автор петиції, але ж столичні чиновники навіть за бажання не зможуть змусити тютюнові компанії фарбувати пачки з-під цигарок у певний колір. У Києві, звичайно, є тютюнова фабрика, але такі кардинальні зміни, як написи на пачках, мають запроваджуватися на дещо вищому законодавчому рівні. У Київради ж таких повноважень немає.

Третє місце – відключення опалення у квартирах

Місяць тому на сайті петицій до столичної влади було розміщене прохання у приватному порядку дозволити відключення будинків від централізованого опалення. Мовляв, температура батарей і так не дуже висока, а гроші за цю послугу треба платити солідні. Втім, на практиці це зробити буде дуже складно, адже у будь-якому будинку знайдуться люди, які не захочуть відключатися від опалення, і по відношенню до незгодних такі дії будуть порушенням їхніх прав на отримання комунальних послуг.

З іншого боку, відключити окрему квартиру від опалення практично неможливо, адже майже усі будинки у столиці мають вертикальну розводку труб опалення, і якщо перекрити опалення в одній квартирі, то від цього постраждають і сусіди. Щоб виконати таку операцію, потрібно хоча б мати горизонтальну розводку, а це – масштабні зміни з необхідністю попереднього перепроектування і чималим обсягом робіт.

Разом з тим, автор петиції хоче, щоб киянам надали змогу відключатися від гарячого водопостачання. Але тут ситуація ще парадоксальніша. Можна просто поставити лічильник на гарячу воду і не користуватися нею, що дасть змогу не платити за цю послугу.

Друге місце – перенесення Кільцевої дороги

Останніми місяцями досить ефективно ведеться будівництво продовження Кільцевої дороги в районі площі Тараса Шевченка. Трохи далі, за вулицею Кондратюка, ще років 15 тому була побудована частина Кільцевої, але на тому усе і закінчилося. Кілька років між вже згаданою вул. Кондратюка і прокладеною ділянкою Кільцевою почали шаленими темпами зводити висотки. Квартири добре продавалися, але, складається враження, мало хто з їхніх власників думав, що за планом поряд з висотками має пролягати широченна дорога, якою щодоби будуть проїжджати десятки тисяч автівок, хоча ця інформація була відкритою, навіть очевидною, і хто поцікавився, той дізнався. Тож тепер з'явилася досить дивна петиція щодо перенесення Кільцевої дороги на 100 метрів від зведених висоток.

Начебто зараз ця відстань складає лише 59 метрів, а коли відкриють дорогу, то мешканці цих будинків будуть потерпати від постійного шуму. Парадокс, але фактично кілька сотень мешканців висоток по вулиці Кондратюка через власну недолугість хочуть зробити заручницею Кільцеву дорогу, яка значно покращить транспортну ситуацію у столиці. Хоча, здавалося б, людям, які купували тут квартири, краще звернутися до самого забудовника або самим собі відповісти, навіщо вони брали житло біля майбутньої траси.

Перше місце – Кличко має їздити в автобусі

Автор петиції нарікає на погану роботу пасажирського транспорту столиці. Тому пропонує зобов'язати мера Києва та усіх його заступників пересуватися містом виключно у громадському транспорті. Напевне, найгірше в цій ситуації буде самому Кличку. Оскільки він дуже полюбляє гасати містом на своєму велосипеді, принаймні зрідка і на камери, то меру доведеться, наприклад, спускатися у підземку зі своїм байком, адже велопарковок біля станцій метро поки що немає. Як і велоінфраструктури загалом.

А взагалі ідея гарна. Їдеш зранку на роботу у тролейбусі, а поруч стоїть заступник Кличка з питань ЖКГ Петро Пантелеєв. І от якась умовна тітка Люся йому усю дорогу розповідає, як її задовбав начальник ЖЕДу, який нічого не хоче робити, або що в будинку немає гарячої води. Це міг би бути такий собі екстремальний атракціон для очільників міста, адже мінусів в їхній роботі вистачає, а на прийом до чиновників кияни не завжди можуть потрапити. Хоча, з іншого боку, усі претензії містян тому ж Кличку швидко б надокучили, тож він взагалі міг би стати водієм автобусу, щоб закриватися у кабіні. Тим більше, досвід керування автобусом в очільника Києва вже є.

Але ще може бути варіант, коли і мер, і усі його шість заступників будуть їздити разом на роботу, адже все рівно усі працюють на Хрещатику, 36. Так в них є набагато більше шансів тримати моральний удар від киян під час проїзду в автобусі чи тролейбусі.

Всі новини Києва читайте на Depo.Київ

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme