ТОП-5 петицій до Кличка, що претендують на "премію Шнобеля"

Інколи складається враження, що деякі кияни взагалі не вмикають логіку, коли створюють петиції до столичної влади

ТОП-5 петицій до Кличка, що претендують…

Depo.Київ зробив підбірку звернень до чиновників столиці, яка більше схожа на приколи, аніж на реальні пропозиції.

Почнемо у зворотному переліку і дійдемо до найбільш непотрібної петиції. Цікаво, що найбільше найсмішніших петицій стосуються транспортної галузі.

5 місце – заливати в бетон землю, яку топчуть кияни

Автор даної петиції Павло Василенко розповідає про стежки у подвір'ях киян, які самі мешканці й протоптують.

От зробили комунальники тротуар, а місцевим мешканцям не подобається його розташування. Тому й ходять по землі, щоб зрізати відстань, мовляв, тротуар далеко і треба стільки обходити, а стежечкою швиденько перебіг куди треба і все.

Та в багатьох випадках буває так, що протоптана стежка і "офіційний" тротуар розташовані в кількох метрах одне від одного. Тому пішоходи інколи просто лінуються обходити. 

Хоча в тих самих європейських країнах усе робиться для людей і тротуари облаштовують саме там, де ходять пішоходи. Та в нас містяни поки не готові до такого, адже багато людей думають, що з такими темпами доведеться залити в бетон усю землю навкруги будинків.

Але автор петиції вважає, що якщо гармидер не можна викорінити, то потрібно його очолити, мовляв, комунальники мають стелити тротуари там, де люди витоптали стежки.

Втім, дана петиція за два місяці набрала більше 1300 голосів.

4 місце - зменшення кількості громадського транспорту у години пік

Автор даної петиції Вадим Зіскін стверджує, що маршрутки більш заповнюються пасажирами, аніж звичайний громадський транспорт.

На думку автора петиції, тролейбусами, наприклад, користуються лише пенсіонери.

Більше того, саме тролейбуси та автобуси, як стверджує Вадим Зіскін, є причиною величезних дорожніх заторів у місті, а тому тролейбуси заважають руху маршруток.

Автор петиції пропонує скоротити кількість автобусів-тролейбусів у години пік, щоб вони не "плуталися" під колесами маршруток.

Напевно, Вадим Зіскін виступає лобістом маршрутників столиці, адже в усьому цивілізованому світі ставка робиться саме на великогабаритний громадський транспорт – тролейбуси та автобуси. Маршрутки-душогубки – це пост-радянське ноу-хау.

Дана петиція набрала лише шість підписів хоча висить на сайті мерії ще з 11 квітня.

3 місце – дозволити босоніж заходити у метро

Автор петиції Максим Філенко звертається до мера Києва з проханням підтримати людей, що ходять босоніж. Начебто цей вид ходіння дуже популярний у світі.

Та на думку "босоніжників", правила метрополітену обмежують їхні права на пересування без взуття.

Справді, у пункті 4.17 правил користування столичним метрополітеном вказується, що знаходиться у підземці без взуття забороняється.

Втім, ці правила вводили далеко не для галочки.

Насправді користування метрополітеном без взуття наражає пасажира на велику небезпеку.

Мабуть автор петиції не бачив, як стрічка ескалатора "зажовує", наприклад, підошву взуття, якщо пасажир не встиг вчасно підняти ногу під час переходу з ескалатора у вестибюль станції. М'яко кажучи, видовище не з приємних. Тому так само ескалаторна стрічка може "захувати" і шкіру на нозі. Крім того, гранітні плити, якими вистелені перони є досить слизькими – особливо для спітнілих чи перетрушених пилюкою ніг. Чи думали про це автори "босоніжних" петицій -- питання риторичне.

За два місяці дана петиція набрала менше 50 голосів.

2 місце – заварити сміттєпроводи у багатоповерхівках

Автор петиції Денис Бонякеви вважає, що заварені сміттєпроводи врятують мешканців багатоповерхівок від неприємних запахів та комах.

Втім, щоб вирішити дану проблему потрібно "трусити" ЖЕК, який має труїти комах, проводити дезінфекцію та дератизацію. А неприємний запах зазвичай з'являється через невчасний вивіз сміття, яке накопичується на першому поверсі сміттєпроводу. Втім, навряд чи багато киян зможуть пригадати, коли в них востаннє чистилися сміттєводи. А вони за це, між іншим, платять.

Є ще й інші нюанси. Наприклад, навряд чи автори петиції звернули увагу на те, що зараз сміттєві баки стоять далеко не біля кожного під'їзду. І навіть не біля кожного будинку. Отже, заварювання баків і збільшення кількості баків - чудовий привід для столичних чиновників "освоїти" невідому кількість мільйонів зі столичного бюджету. Але чи треба це самим киянам?

Взагалі закриття сміттєпроводів – джек-пот для комунальників, яким поменшає роботи, адже мешканці будинків будуть вимушені виносити сміття прямісінько у бак, що стоїть біля будинку. Та якщо у проекті будинку є сміттєпроводи, тоді потрібно вимагати, щоб вони справно працювали, а не просто заварювати їх. 

Між тим, в Україні є велике місто, яке вже заварило всі сміттєприймальники. Це - Харків. Тому борцям з сміттєпроводами треба і самим знати, й іншім казати, що ж сталося далі: баки перекочували подалі від під'їздів (бо кількість відходів і смороду від них збільшилася), а вартість за вивіз сміття (у Харкові це, зрозуміло ж, контролюють структури, "дружні" з мером Кернесом) помітно підстрибнула. Зате нічого не пахне, так.

За три тижні дана петиція зібрала лише трохи більше 130 підписів.

1 місце – збільшити довжину потягів метро

Автор попередньої петиції вирішив також долучитися до розвитку столичної підземки.

На його думку, завантаженість метро можна вирішити дуже просто – додати один вагон до потягів.

Втім, не врахував автор петиції одного: абсолютна більшість станцій столичного метро розрахована лише на 5 вагонів. Тому, якщо до потягів додати по одному вагону, то їхні двері будуть відкриватися лише у тунелі на під'їзді до станцій. 

Для впровадження ініціативи зі збільшення довжини потягів потрібно робити довшими і самі платформи станцій, а це абсолютно недоцільно через величезні фінансові витрати. 

Дана петиція за три місяці набрала лише трохи більше 20 голосів.

Більше новин про події у світі читайте на Depo.Київ

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook