ЧС 2018
Вибори-2019
Онлайн
Сектор
Спецпроекти
Країна Укропів

Події жовтня у столиці: Дали гарячу воду і зганьбили міську електричку

Найприємніше, чим запам'ятався київський жовтень, - це навпрочуд тепла й комфортна погода. Але місто жило геть іншими проблемами

Depo.
4 листопада 2018 10:00
ФОТО: depo.ua

В крани повернулася гаряча вода

Безумовно, топ-новиною жовтня стало відновлення гарячого водопостачання. Майже три тисячі будинків киян отримали тепло з кранів. Враховуючи, що у столиці більше десяти тисяч будинків, а офіційних мешканців - близько трьох мільйонів, то не важко порахувати, що майже мільйон киян кілька місяців сиділи без гарячої води. На Подолі її не було ще з кінця весни, а на Троєщині та Оболоні - з липня. У мерії в усьому звинуватили "Нафтогаз". Мовляв, не хотів монополіст давати газ Києву, а тому й не було можливості виробляти гарячу воду на ТЕЦ-6. У "Нафтогазі" ж запевняли, що це мер Кличко і його команда в усьому винні, адже довго не хотіли визнавати мільярдні борги "Київенерго" перед "Нафтогазом". Справа в тому, що тепер саме мерія фактично опікується гарячим водопостачанням та опаленням будинків у Києві, а раніше це робило "Київенерго". Тому у "Нафтогазі" й вважали, що Київ має взяти на себе усі борги компанії олігарха Ахметова. Зрештою була укладена мирова угода між "Нафтогазом" та владою Києва. І лише після цього у киян з'явилася гаряча вода.

За проїзд сплатимо по-новому

Ще однією подією для столиці став фактично початок тестування електронного квитка у громадському транспорті. Хоча офіційно він почав функціонувати з 1 листопада, але за офіційним розпорядженням мера усе розпочалося з 30 жовтня. У деяких автобусах та тролейбусах висять спеціальні пристрої – валідатори – для зчитування електронних квитків. Втім, ще за кілька днів до початку тестування системи ніхто з кондукторів навіть уяви не мав, що до чого. Та й у мерії визнають, що більш-менш повноцінно система е-квитка запрацює лише за кілька місяців. Пасажирам обіцяють, що вони зможуть у кондукторів та у спеціальних кіосках придбати е-квиток. Начебто це має спростити життя рядовим киянам, що користуються громадським транспортом. Згодом е-квиток має працювати як в наземному транспорті так і в метро.

Тарифи на опалення підвищать

У жовтні киянам також анонсували підвищення тарифів на опалення. У листопаді цього ще не відбудеться, а потім вже – з великою ймовірністю. У мерії нагадують, що з 1 листопада по всій країні підвищилися ціни на газ для населення, а 80% вартості теплової енергії – це саме ціна газу. Тому можна очікувати, що вже з грудня чи січня киянам будуть нараховувати за опалення за новими тарифами. Звісно, це стосуватиметься і гарячої води. У свою чергу, міністр соціальної політики Андрій Рева вважає, що тарифи на опалення та гарячу воду можуть підвищитися на 16%.

Електричка працює з величезними збоями

22 жовтня у столиці стався колапс на лінії міської електрички. Зранку, на початку дев'ятої години, на перон станції "Троєщина-2" приїхало кілька сотень пасажирів. Усі вони планували їхати в бік станції "Почайна". Втім, на перон прибула міська електричка лише на чотири вагони замість звичайних шести. Звісно, не усі пасажири могли влізти у "обрізану" електричку. У свою чергу працівники станції "Троєщина-2" та самі машиністи електрички заявили, що їхній рейс є останнім і пасажирам не варто очікувати на наступну міську електричку. Це було на початку дев'ятої ранку, а міська електричка має курсувати до десяти ранку. Тобто, невідомо з яких причин чотири-п'ять рейсів просто скасували. Обурений натовп людей вирішив просто блокувати колії поки їм не пообіцяють додати ще кілька рейсів електрички. Так тривало близько 50 хвилин. Пасажири все ж розблокували колії, але у "Київпастрансі" на поступки не пішли і заблокована міська електричка все ж виявилася останньою того ранку.

Більше про життя столиці та області читайте на Depo.Київ

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook