UK
Для цього матеріалу переклад іншими мовами відсутній, спробуйте перевірити пізніше

У Генплані Києва пояснили, чому Троєщині потрібне саме метро

Трамвай ніяк не вирішить транспортну проблему столичної Троєщини

Надія Собенко
Журналіст розділу Depo.Київ.
У Генплані Києва пояснили, чому Троєщині…
Фото: Київський метрополітен

Про це у своєму Facebook написав голова "Інституту Генерального плану міста" Сергій Броневицький, повідомляє Depo.Київ.

"Організувати трамвайне сполучення з Троєщиною було б дешевше, ніж будувати метро. Так, найчастіше ентузіасти пропонують прокласти лінію швидкісного трамвая від вулиці Оноре де Бальзака (існуюча лінія швидкісного трамвая на Троєщині), далі по Подільському мостовому переходу з виходом на вулиці Верхній і Нижній Вал", – написав він.

За словами Броневицького, у будівництві лінії трамвая на цьому маршруті є низка складних моментів:

  1.  Поділ має історично складену прямокутну схему вуличної мережі, тому така лінія не зможе мати провізну спроможність, як у швидкісного трамвая та буде неможливо організувати рух поїздів з інтервалом менше, ніж 3-4 хвилини. В той час як на Борщагівській лінії швидкісного трамвая інтервал руху — 2-2,5 хвилини;
  2. Для з’їзду трамвая з Подільського мостового переходу на вулиці Верхній та Нижній Вал необхідно влаштувати складну транспортну розв’язку в різних рівнях на перетині з Набережно-Хрещатицькою, орієнтовна вартість зведення якої становитиме більше 1 мільярда гривень;
  3. Провізна спроможність трамвая буде становити близько 10 тис. чоловік за ранкові години пік, а це не вирішить транспортну проблему ні Троєщини, ні Воскресенки (усього на Троєщині мешкає близько 400 тис. людей). Будівництво метро ж дасть провізну спроможність на 95 тис. пасажирів, що "є достатнім як для населення Троєщини, так і для мешканців Воскресенки".

А до відкриття метро на Троєщину, Броневицький пропонує організувати розвинену мережу автобусних маршрутів, які проходитимуть по Подільському мості. І для цього немає потреби зводити додаткові розв’язки, влаштовувати нові з’їзди

Нагадаємо, раніше Кличко обіцяв відкрити Подільсько-Воскресенський міст до кінця 2020 року та почати будувати метро на Троєщину. 

Згодом  Кличко повідомив, що влада планує відкрити міст зі з'їздами на Троєщину до літа 2021 року

Згідно з Генпланом Києва, упродовж семи років передбачається запустити перші 5 станцій – Райдужна, Труханів Острів, Суднобудівна, Подільська та Глибочицька –  четвертої Подільсько-Вигурівської лінії метро, відомої як метро на Троєщину.

Всі новини Києва читайте на Depo.Київ

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme