У Генплані Києва розказали, чи стане канатна дорога видом транспорту

У Генеральному плані Києва канатну дорогу не розглядають як додатковий вид громадського транспорту, а як об'єкт туристичної інфраструктури

Про це в ефірі телеканалу Kyiv live повідомив начальник організації "Інститут генерального плану міста" Сергій Броневицький,  повідомляє Depo.Київ.

"Канатна дорога стане елементом туристичної і рекреаційної інфраструктури. Ми не розглядаємо її як один з видів громадського транспорту, бо пасажиропотік низький. Якщо ми говоримо, що 2 тисячі людей – максимальне завантаження цієї дороги, то лише метрополітен по мосту Метро перевозить 50 тисяч пасажирів на годину.  Тому цей об'єкт не зможе вирішити транспортну проблему і не розглядається як елемент її вирішення", – сказав він.

За словами Броневицького, передбачається, що станції будуть невеликими приміщеннями, обладнаними ліфтами для маломобільних груп населення.

За словами Броневицького, канатну дорогу побудують за рахунок інвестиційних коштів.  Він зазначив, що ця ідея не нова – ще в 60-ті роки опрацьовувалися варіанти канатних доріг. У Генплані вважають, що ця дорога стане туристичною принадою Києва.

Водночас в інституті цікавляться і думкою киян про канатну дорогу.

"Нам дуже важлива думка киян з приводу канатної дороги. Як її сприймають – як туристичну зону чи новий громадський транспорт в місті Києві? Чи будуть користуватися нею за наявності як транспортним засобом? Чи матиме вплив на екологічну систему побудова канатної дороги на думку киян", – ззаначив Сергій Броневицький.

На коментарі киян чекають на Facebook-сторінці "Генеральний план Києва".

Нагадаємо, столична мерія оголосила конкурс з пошуку бізнесменів, які побудують канатну дорогу через Дніпро. 

Переможцем інвестиційного конкурсу із залучення інвестора до реалізації проєкту "Облаштування атракціону канатна переправа через річку Дніпро від Арки дружби народів до Труханового острова" стало ТОВ "Активна країна". 

Компанія має досвід в облаштуванні парків атракціонів і проведенні корпоративів, але не в капітальному будівництві та зведенні складних інженерних об'єктів.

Довідка: Згідно з існуючим проектом Київської канатної дороги, вона починатиметься від Поштової площі. Її перша черга передбачає будівництво трьох станцій: "Поштова площа", "Арка дружби народів", "Труханів острів" з можливістю подальшого продовження канатної дороги до мікрорайону Русанівка. У перспективі буде 8 станцій, і її довжина становитиме понад 5 кілометрів. Орієнтовна загальна вартість об’єкта – 3, 6 млн грн. 

Замовник проєкту канатної переправи – комунальне підприємство "Плесо". Атракціон займатиме 0,02 гектара біля Арки дружби народів та 0,05 гектара на Трухановому острові.

Як зазначили в КМДА, канатна переправаа – атракціон, де не буде капітальних споруд, а лише збірні тимчасові конструкції без облаштування фундаментів, без завдання шкоди природним об’єктам, розташованим на території. Окрім того, інвестор зобов’язаний забезпечити технічну можливість демонтажу всіх складових частин атракціону без завдання шкоди території та природним об’єктам, розташованим на ній.

Водночас існує масштабний проєкт канатної дороги через Дніпро, який розробляла компанія "Проектні системи ЛТД" Андрія Миргородського. Вона не планується як туристичний атракціон, а має стати повноцінним елементом міського транспорту столиці.

У Департаменті економіки та інвестицій зазначають, що останній проєкт "перебуває на стадії вирішення всіх майново-правових питань, лише після цього сформують умови конкурсу. Зокрема, орієнтовні строки будівництва об’єкта".

Більше новин про події у світі читайте на Depo.Київ