У Києві кур'єри Bolt Food оголосили протест

У стилиці почали бастувати кур'єри сервісу доставки їжі Bolt Food

Олександра Чагарна

Причиною стало скорочення виплат. Про це повідомляє Depo.Київ, посилаючись на Facebook-сторінку ГО "Трудові ініціативи".

"У Києві кур’єри доставки Bolt Food розпочали страйк на знак незгоди зі змінами умов праці. У ході страйку кур'єри щодня після 14:00 вимикають додаток платформи, щоб компанія не могла виконувати свої функції через брак робочих рук", – йдеться у повідомленні.

На знак підтримки страйку кур'єри вішають на свої рюкзаки наліпки, а для поширення ідеї страйку,  розклеюють постери на місцях скупчення кур’єрів із закликом долучатися. Також, по Києву почали з'являтися графіті із закликом до страйку кур'єрів.

"Страйк почався після зниження виплат майже на 50%. Витрати на транспорт ті ж самі, ризики ті ж самі, а грошей вдвічі менше. Це нас обурило!", - пояснює кур'єр Артем.

Він пояснює, що робота кур’єрів складна і небезпечна: "Постійно чуєш про товаришів, які потрапили у ДТП, лікуються, мали операцію і т. д. За 7 днів роботи по 8-10 годин кур'єр проїздить більше 1000 км по міському трафіку. Кожен день ями, постійно є потреба ремонтуватись, заміняти якісь деталі. Якщо постраждаєш сам – має бути певна подушка, аби не лишитись голодним хоча б на час лікування. А зараз ти працюєш фактично "на сьогодні". Доходи вже не покривають ризиків".

Страйком кур’єри хочуть добитися: 

  • визначення нижнього порогу заробітку за замовлення (коефіцієнт);
  • повернути градацію преміювання (бонуси);
  • підняти питання якісного страхування здоров'я і реєстрації транспорту.

"Офіс вже бачить ситуацію, коли у години пік не вистачає кур'єрів і доводиться закривати заклад у додатку. Маємо їм нагадати, що у компанії з доставки їжі – саме кур'єри безпосередньо доставляють замовлення, і без них компанії просто не існує", - заявив Артем.

У своєму коментарі для Retailers.ua компанія пояснила: "Bolt Food ― це платформа, яка об'єднує кур'єрів, ресторани та їхніх клієнтів і забезпечує доставку їжі у найбільш швидкий, доступний і зручний спосіб. Для того щоб надавати всім нашим клієнтам (кур'єрам, закладам харчування та їхнім користувачам) максимально вигідні умови, ми застосовуємо алгоритми балансу попиту і пропозиції. Вони передбачають гнучку систему бонусів для кур'єрів, систему знижок для залучення нових клієнтів, різноманітні акції тощо".

Вони зазначили, що доходи їх кур'єрів є стабільно високими, завдяки постійно зростаючому попиту. Відповідно, аби збільшити свої прибутки кур'єрам радять брати більше замовлень.   

"Ми, команда Bolt Food, віримо в те, що щасливі кур'єри надають кращий сервіс людям, які замовляють швидку доставку їжі. Тому ми регулярно повідомляємо про всі новини та заплановані зміни в роботі системи і просимо надавати зворотний зв'язок із цих питань. Ми прагнемо забезпечити найвигідніші умови для всіх наших клієнтів і партнерів. З першого дня запуску сервісу в Україні ми надаємо страховку для наших кур’єрів, про що регулярно повідомляємо через внутрішні канали комунікації", – додали у повідомленні.

Нагадаємо, що у Києві на вулиці Юрія Іллєнка сталася ДТП в якій серйозно постраждав кур'єр на мотоциклі.

Більше новин про події у світі читайте на Depo.Київ