UK
Для цього матеріалу переклад іншими мовами відсутній, спробуйте перевірити пізніше

У Києві сніг та ожеледиця

У Києві 1 лютого очікується значний сніг, на дорогах ожеледиця (I рівень небезпеки, жовтий)

Про це повідомляє Depo.Київ з посиланням на Український гідрометцентр.

Температура повітря удень коливатиметься від -2°C до -4°C.  

у столиці -7 °C, вологість повітря 93 %, атмосфесний тиск 743 мм рт. ст.

Для запобігання травматизму та уникнення аварійних ситуацій водіям і пішоходам столиці нагадали основні поради під час ожеледиці:

Поради водіям під час ожеледиці:

  • потрібно дотримуватися швидкісного режиму, дистанції та відмовитися від ризикованих маневрувань, які при несприятливих погодних умовах можуть привести до створення аварійних ситуацій;
  • при наближенні до пішохідних переходів та місць розташування дитячих установ знижуйте швидкість до мінімуму;
  • не забувайте увімкнути габаритні вогні чи протитуманні ліхтарі;
  • в умовах погіршення погодних умов із інтенсивним випадінням снігу та ожеледицею на дорогах не використовуйте автотранспорт із літніми шинами.

Поради пішоходам:

  • ходити не поспішаючи. Ноги злегка розслабити і трохи зігнути у колінах, ступати на всю підошву;
  • не тримати руки в кишенях – це збільшує можливість не тільки падіння, але і важких травм, особливо переломів та струсів мозку. Розмахувати руками в такт ходьби – так краще утримати рівновагу;
  • при порушенні рівноваги під час ходьби в ожеледицю – спробувати швидко присісти, це найреальніший шанс утриматися на ногах;
  • бути уважним і на тротуарі – автомобіль може занести або водій може вчасно не загальмувати;
  • враховувати, що гальмівний шлях на слизькій дорозі збільшується у 4-5 разів.

Пішоходам під час ожеледиці також необхідно бути особливо уважними на проїзній частині – переходити дорогу лише у визначених місцях на дозволений сигнал світлофора.

 

Всі новини Києва читайте на Depo.Київ

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme