UK
Для цього матеріалу переклад іншими мовами відсутній, спробуйте перевірити пізніше

У київському метро розповіли, коли запустять поїзди на Виноградар

Термін здачі метро на Виноградар вже продовжили на два роки – з 2021 до 2023 року

Надія Собенко
Журналіст розділу Depo.Київ.
  • Київ
  • 10 листопада 2021 16:53

У київському метро розповіли, коли запус…
Фото: КМДА

У КП "Київський метрополітен" позповіли, що ще залишилося зробити будівельнику метро на Виноградар, щоб відкрити першу станцію і на що витратили 4 млрд грн, виділені раніше.

Про це повідомляє Depo.Київ з посиланням на APnews.

Станом на сьогодні підряднику було двічі виплачено кошти на будівництво:

  • 20 грудня 2018 року - 2 587 995 000 грн
  • 26 грудня 2019 року - 1 413 935 216 грн.

Що встиг зробити "Київметробуд"

  • влаштування огороджувальних конструкцій методом "стіна у грунті";
  • влаштування монолітного залізобетону;
  • кріплення котлованів металоконструкціями;
  • розробка та вивезення грунту (в т.ч. щитова проходка та "стіна в грунті");
  • гідроізоляція тунелів;
  • монтаж збірних блоків суцільно-секційної оправи;
  • спорудження основних конструкцій ствола для демонтажу тунелепрохідного механізованого комплексу;
  • проходка роботи із спорудженням правого перегінного тунелю від майбутньої станції "Мостицька" до діючої станції "Сирець", від якої власне й тягнуть гілку на ж/м Виноградар – діаметром 6,1 м та довжиною 1249,2 м;
  • будівництво основних функцій вентиляційного вузла;
  • влаштування водопропускної споруди для пропуску струмка "Брод";
  • перекладання інженерних мереж водопроводу, газопостачання, каналізації, тепломереж, телефонної каналізації та радіоефірної лінії.

Як повідомили у підземці, зараз на будівництві триває виготовлення арматурних каркасів та виконуються роботи з облаштування огороджуючих конструкцій, проводять розробку грунту котловану, демонтаж тепломережі та газу, що перебуває в межах виконання земляних робіт. Тобто фактично тунель все ще риють та облаштовують.

Також у КП повідомили, що на будівництві ще навіть не почали влаштовувати монолітні конструкції станції "Мостицька". Зроблять це після того, як закінчать роботи з перекладання господарської каналізації.

В цілому, для введення в експлуатацію майбутньої станції "Мостицька" та перевезення пасажирів необхідно завершити виконання основних конструкцій, проходку лівого перегінного тунелю, спецмонтажні роботи та монтаж обладнання, а також архітектурне оздоблення станції.

У підземці зазначили, що оскаржують рішення Господарського суду про перенесення терміну здачі метро на Виноградар на 23 грудня 2023 року. Розгляд скарги все ще триває, а тому остаточної дати запуску метро на Виноградар ще немає. Але й після рішення суду термін, як кажуть у метро, буде "орієнтовним".

"Після остаточного рішення Господарського суду Києва та надання підрядником Графіка виконання будівельних робіт буде визначено орієнтовний термін запуску першої станції метро на Виноградар",  – зазначили у підземці.

Розуміючи що не вкладається у терміни, "Київметробуд" подав позов до з проханням продовжити строки.

Нагадаємо, генеральний підрядник робіт із продовження київської Сирецько-Печерської лінії метрополітену на житловий масив Виноградар через суд просив перенести закінчення строку дії договору з КП "Київський метрополітен" на травень 2023 року.

Згідно з чинною редакцією договору компанія "Київметробуд" повинна передати готовий об'єкт замовнику 26 листопада 2021 року.

Суд позов задовольнив та у вересні цього року погодив нову дату здачі – 23 грудня 2023 року.

У липні у київському метро запевнили, що станції на Виноградар будуються за графіком.

Раніше у "Київметробуді" заявили, що терміни відкриття метро на Виноградар не змінились: станції "Мостицька" та "Проспект Правди" таки добудують у 2021 році.

Всі новини Києва читайте на Depo.Київ

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme