У київському метро розповіли, коли запустять поїзди на Виноградар
Термін здачі метро на Виноградар вже продовжили на два роки – з 2021 до 2023 року
У КП "Київський метрополітен" позповіли, що ще залишилося зробити будівельнику метро на Виноградар, щоб відкрити першу станцію і на що витратили 4 млрд грн, виділені раніше.
Про це повідомляє Depo.Київ з посиланням на APnews.
Станом на сьогодні підряднику було двічі виплачено кошти на будівництво:
- 20 грудня 2018 року - 2 587 995 000 грн
- 26 грудня 2019 року - 1 413 935 216 грн.
Що встиг зробити "Київметробуд"
- влаштування огороджувальних конструкцій методом "стіна у грунті";
- влаштування монолітного залізобетону;
- кріплення котлованів металоконструкціями;
- розробка та вивезення грунту (в т.ч. щитова проходка та "стіна в грунті");
- гідроізоляція тунелів;
- монтаж збірних блоків суцільно-секційної оправи;
- спорудження основних конструкцій ствола для демонтажу тунелепрохідного механізованого комплексу;
- проходка роботи із спорудженням правого перегінного тунелю від майбутньої станції "Мостицька" до діючої станції "Сирець", від якої власне й тягнуть гілку на ж/м Виноградар – діаметром 6,1 м та довжиною 1249,2 м;
- будівництво основних функцій вентиляційного вузла;
- влаштування водопропускної споруди для пропуску струмка "Брод";
- перекладання інженерних мереж водопроводу, газопостачання, каналізації, тепломереж, телефонної каналізації та радіоефірної лінії.
Як повідомили у підземці, зараз на будівництві триває виготовлення арматурних каркасів та виконуються роботи з облаштування огороджуючих конструкцій, проводять розробку грунту котловану, демонтаж тепломережі та газу, що перебуває в межах виконання земляних робіт. Тобто фактично тунель все ще риють та облаштовують.
Також у КП повідомили, що на будівництві ще навіть не почали влаштовувати монолітні конструкції станції "Мостицька". Зроблять це після того, як закінчать роботи з перекладання господарської каналізації.
В цілому, для введення в експлуатацію майбутньої станції "Мостицька" та перевезення пасажирів необхідно завершити виконання основних конструкцій, проходку лівого перегінного тунелю, спецмонтажні роботи та монтаж обладнання, а також архітектурне оздоблення станції.
У підземці зазначили, що оскаржують рішення Господарського суду про перенесення терміну здачі метро на Виноградар на 23 грудня 2023 року. Розгляд скарги все ще триває, а тому остаточної дати запуску метро на Виноградар ще немає. Але й після рішення суду термін, як кажуть у метро, буде "орієнтовним".
"Після остаточного рішення Господарського суду Києва та надання підрядником Графіка виконання будівельних робіт буде визначено орієнтовний термін запуску першої станції метро на Виноградар", – зазначили у підземці.
Розуміючи що не вкладається у терміни, "Київметробуд" подав позов до з проханням продовжити строки.
Нагадаємо, генеральний підрядник робіт із продовження київської Сирецько-Печерської лінії метрополітену на житловий масив Виноградар через суд просив перенести закінчення строку дії договору з КП "Київський метрополітен" на травень 2023 року.
Згідно з чинною редакцією договору компанія "Київметробуд" повинна передати готовий об'єкт замовнику 26 листопада 2021 року.
Суд позов задовольнив та у вересні цього року погодив нову дату здачі – 23 грудня 2023 року.
У липні у київському метро запевнили, що станції на Виноградар будуються за графіком.
Раніше у "Київметробуді" заявили, що терміни відкриття метро на Виноградар не змінились: станції "Мостицька" та "Проспект Правди" таки добудують у 2021 році.
Більше новин про події у світі читайте на Depo.Київ