У "Київпастрансі" вважають, що вісім гривень за проїзд - замало

Начебто собівартість разового проїзду у наземному транспорті має складати мінімум вісім гривень 70 копійок
 

Про це повідомляє Depo.Київ з посиланням на "Вечірній Київ".

Зокрема, керівник Служби організації збору та обліку виручки КП "Київпастранс" Олександр Вавринчук стверджує, що після подорожчання проїзду бажаючих проїхатися за чужий рахунок стало менше.

В комунальному підприємстві "Київпастранс" запевняють, що кошти, зібрані від дворазового збільшення вартості проїзду спрямують на підвищення зарплати своїм працівникам. Аргументи - заробітна плата на підприємстві найнижча серед комунальних підприємств міста. А працюють в "Київпастрансі" – більше 9 тисяч людей, з яких тільки водіїв понад 2,5 тисячі та контролерів-касирів (кондукторів) – 1,5 тисячі. Контролерів у штаті "Київпастрансу" налічується 150, хоча за штатом мало б бути 180.

Незадоволення рівнем зарплати призвело до значного відтоку кваліфікованих водіїв, і аби не втратити решту фахівців, міська влада змушена була піти на непопулярний крок.

"Можна витратити купу грошей, купити нові тролейбуси, але не буде кому сісти за кермо, - розмірковує начальник Служби організації збору та обліку виручки КП "Київпастранс" Олександр Вавринчук. - 8 гривень – це все одно нижче собівартості, бо собівартість перевезення одного пасажира сягає 8,7 – 8,8 гривень".

Всі новини Києва читайте на Depo.Київ

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme